شناسهٔ خبر: 36810830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خوزستان:

اغتشاشگران در ماهشهر اهداف پلیدی در سر داشتند

دزفول-ایرنا- استاندار خوزستان با اشاره به نا آرامی‌های پس از اصلاح قیمت بنزین گفت: اغتشاشگران با حمله به اماکن مهم شهرستان ماهشهر از جمله شبکه توزیع برق و شرکت آرد اهداف پلیدی در سر داشتند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در جریان دیدار با خانواده شهید رضا صیادی در شوش گفت: تعدادی از اغتشاشگران از طریق اداره کل اطلاعات، قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) و نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه برخی افراد فریب خورده بودند که به آنها تذکر داده شد،  افزود: با طراحان، برنامه‌ریزان و اغتشاشگران مسلح که به نظم و امنیت ضربه زدند، برخورد جدی می‌شود زیرا قصد این افراد اعتراض نبود بلکه اغتشاش و ایجاد دلهره در دل مردم بود.

استاندار خوزستان اظهارداشت: همه افرادی که با جمهوری اسلامی دشمنی کردند و می‌کنند را از درون لانه‌هایشان بیرون می‌کشیم.

وی با اشاره به شهادت رضا صیادی درجریان اغتشاشات شهرستان ماهشهر افزود: اغتشاشگران حتی درهنگام نماز هم به نیروهای انتظامی و امنیتی تیراندازی کردند.

شریعتی وظیفه هر حکومتی را تامین امنیت دانست و گفت: ما به کسی حمله نکردیم و هیچ‌کس از نیروهای نظامی سپاه و انتظامی پیش‌قدم نبود.

وی افزود: اغتشاشگران خساراتی به اماکن استان خوزستان بویژه ماهشهر وارد کردند و به شبکه برق‌رسانی و شرکت آرد این شهرستان حمله کردند.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان، امام جمعه شوش وتعدادی ازمسوولان محلی این شهرستان در این دیدار حضور داشتند.

نظر شما