شناسهٔ خبر: 36810743 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لمپارد: عملکرد مانت نباید فقط با گل ها سنجیده شود؛ امیدواریم آبراهام به بازی برابر اورتون برسد

حسین باقرشاهی

کنفرانس خبری فرانک لمپاری پس از پیروزی چلسی برابر استون ویلا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در جریان پیروزی چلسی برابر استون ویلا، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، درمورد مسائل مختلفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داده که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

عملکرد تیم؟ کسب سه امیتاز در پایان بازی راحت تر به نظر می‌رسد. باید بیشتر مراقب باشیم. این تیمی بود که می‌خواستم ببینم. امروز کاملا متفاوت ظاهر شدیم.

مصدومیت آبراهام؟ خیلی بد به نظر نمی‌رسد. امیدواریم که به بازی برابر اورتون برسد. تامی درحال حاضر خودش است. مهاجمی در نزدیک محوطه جریمه حریف که دارای شخصیت بالایی در رختکن نیز است.

کانته؟ به طور کلی همیشه عملکرد خوبی دارد. چیزی زیادی نیست که لازم باشد تا به کانته بگویید. توانایی کانته برای به دست آوردن توپ و کیفیت کنترل توپ، باعث می‌شود تا تبدیل به بازیکن برجسته ای شود.

میسون مانت؟ نباید عملکردش فقط با گل ها سنجیده شود. در بخش‌هایی از بازی که نیاز است اثر دارد و این همان چیزی است که از مانت انتظار داریم.

جان تری؟ چیز زیادی نگفت ولی به خوبی کارش را در زمین انجام داده بود. بازگشت سخت است.

وضعیت چلسی؟ از وضعیت چلسی خوشحالم ولی همیشه بیشتر می‌خواهم. هفته گذشته، مثال خوبی از ما بود. شما بازی‌هایی را می‌بازید اما ریکاوری را دیدم و این پتانسیلی است که نشان می‌دهد در چه رتبه ای قرار خواهیم گرفت.

لوفتوس چک؟ در حین ریکاوری دچار مصدومیت کوچکی شده که زمان بازگشتش را به تعویق انداخته است.

نظر شما