شناسهٔ خبر: 36809033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واکنش ستاره اینتر به پیشنهاد بارسلونا و سیتی

لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن اینتر در مورد دلایل درخشش خود در فصل جاری صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درخشش فوق العاده لائوتارو مارتینز در ماه های اخیر در ترکیب تیم ملی آرژانتین و اینتر و گلزنی های فراوان باعث شده اخباری در مورد احتمال انتقال او به تیم های چون بارسلونا و منچسترسیتی منتشر شود. اما لائوتارو مارتینز اینتر را خانه خود خطاب کرده و ابراز امیدواری کرد باز هم هواداران این تیم را خوشحال کند.

لائوتارو مارتینز گفت: "سال گذشته سرمربی فقط از یک مهاجم در خط حمله استفاده می کرد. من می دانستم که در برابر من کاپیتان ایکاردی، مهمترین بازیکن اینتر وجود دارد و بدیهی است که حضور در ترکیب برای من بسیار پیچیده بود. من همیشه با تمام تلاش تمرین می کردم، اما از شرایط خبر داشتم و از هر فرصتی برای درخشش استفاده می کردم.

امسال من در کوپا آمریکا درخشیده و سپس با آنتونیو کونته آشنا شدم که بسیار تلاس کرده و با همه ی بازیکنان به یک روش رفتار می کند. همچنین روملو لوکاکو به اینتر آمده که یک انسان فوق العاده در زمین و خارج از زمین است. ما سخت تلاش می کنیم تا دستورات مربی را رعایت کنیم و اینتر را به صدر جدول برسانیم.

پیشنهاد بارسلونا و سیتی؟ اینتر خانه من بوده و این برای من بسیار مهم است. من سعی می کنم سخت تلاش کرده و با فروتنی در زمین ثابت کنم که لیاقت پوشیدن این پیراهن را دارم. می خواهم شادی بیشتری برای هواداران اینتر و خانواده ام به ارمغان بیاورم."

نظر شما