شناسهٔ خبر: 36805165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

کالدرون: میتوانیم برای بار چهارم قهرمان شویم/ اگر موقعیت هایمان گل شود نتایج تیم بهتر می شود

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن درباره این بازی گفت: از اینکه در اصفهان هستیم خوشحالیم. می‌دانید که بازی فردا برای هر دو تیم سخت است. تیم ما 9 سال است که در خانه ذوب آهن پیروز نشده است. ذوب آهن در بازی های خود خوب بازی کرده اما من به تیم خودم اطمینان کامل دارم.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است. آن‌ها در ابتدای فصل مشکلاتی داشتند اما در دو بازی اخیر عملکرد خوبی را نشان داده‌اند.

کالدرون درباره آمادگی تیمش با توجه به لغو دیدارش در هفته دوازدهم اظهار کرد: بعد از لغو بازی با نساجی، تمرینات خوبی داشتیم و آماده بازی با ذوب آهن شدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره سفر بیرانوند به هنگ کنگ و احتمال استفاده نکردن از این بازیکن به علت خستگی گفت: خودتان فردا ترکیب را می‌بینید و به پاسخ این سوال پی می‌برید. انتخاب بیرانوند به عنوان نامزد برترین بازیکن سال آسیا و بهترین دروازه‌بان آسیا یک افتخار برای ما است.

کالدرون درباره شابئه انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی و برداشته شدن فشار از روی این مربی گفت: من به تمامی نظرات احترام می‌گذارم. وقتی چالش را پذیرفتم، وظایفم را می‌دانم و می‌دانم در کجا هستم. به توانمندی بازیکنانم اطمینان دارم. وقتی توانستند سه بار قهرمان شوند، پس می‌توانند برای چهارمین بار قهرمان شوند. با گلزنی، نتایج تیم بهتر خواهد شد.

وی درباره محروم و مصدوم های پرسپولیس برای بازی فردا هم افزود: کمال امروز برای اولین بار بعد از عمل جراحی‌اش در لیست 18 نفره ماست. ما خیلی خوشحالیم که او برگشته چرا که بازیکن مهمی برای ماست.

سرمربی پرسپولیس در مورد خط دفاعی و ثباتی که در این خط نیست اظهار داشت: خط دفاعی ما، خط هافبک ما و دروازه‌بان ما خیلی عالی هستند. مسلما 3 دفاع وسط خوب داریم که یکی بیرون می‌ماند. اگر با 3 دفاع بازی نکنیم یکی همیشه بیرون می‌ماند. سیدجلال حسینی گاهی مصدوم بود و شجاع خلیل‌زاده هم محروم بود. سوالات شما طبیعی است اما هر کدام برای ما بازی کنند ما خوب هستیم. دوست دارم در پست های دیگر هم این مشکل را داشته باشم و رقابت خیلی زیادی بین بازیکنان باشد. 

نظر شما