شناسهٔ خبر: 36801726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شکار هافبک در ژانویه

3 ستاره در لیست رئال؛ گزینه هایی که وسوسه می کنند

رئال مادرید احتمالا در زمستان و قطعا تابستان پیش رو برای تقویت خط هافبک خود اقدام خواهد کرد و سه گزینه را نیز مد نظر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، گذشته از این که کریستین اریکسن در پست خود یک بازیکن فوق العاده به حساب می آید یا نه و این که آیا زیدان تا چه حدی به او علاقه دارد، قرارداد خود این دانمارکی با تاتنهام یک معیار بزرگ به حساب می آید. قرارداد اریکسن  با تاتنهام در ماه ژوئن سال آینده به پایان می رسد و همین موضوع باعث شده که این هافبک یک گزینه خوب برای سایر تیم ها به حساب بیاید. نکته جالب در مورد رئال مادرید و اریکسن اما به اولین تماس کهکشانی ها با تاتنهام برای جذب این هافبک برمی گردد. جایی که تاتنهام مبلغ 250 میلیون یورو را از رئال در خواست کرده بود.

 

 

 

 

 حالا اما شرایط اریکسن در تاتنهام بسیار ویژه است. او یک بازیکن سطح بالا است و قراردادش به زودی به پایان می رسد. این ها همگی یک هشدار برای تاتنهام و رئال مادرید به حساب می آیند. تاتنهام مجبور است برای جلوگیری از انتقال اریکسن، این بازیکن را با مبلغی هر چند کم تر به فروش برساند. رئال مادرید نیز با توجه به وضعیت اریکسن قطعا با رقیبانی در راه جذب او مواجه خواهد بود.

 

 

 

 

اریکسن تمایلی به تمدید قرارداد با تاتنهام نشان نداده اما ژوزه مورینیو با این وجود اخیرا پیرامون این موضوع گفته بود: " من در این باره بحث جداگانه ای انجام نمی دهم. اگر به شما بگویم که با رئیس باشگاه در مورد اریکسن، آلدرویرلد و فرتونگن صحبت نکردم قطعا دروغ گفته ام. بله من با او صحبت کرده ام. با این وجود اما سعی می کنیم که به خوبی اوضاع را درک کنیم.

 

 

 

 

با این همه به جز اریکسن، دو گزینه دیگر برای خط هافبک رئال مادرید وجود دارد:

 

فابیان روئیز زیر ذره بین

 

در ماه اکتبر مارکا اعلام کرد که رئال مادرید مذاکرات را برای جذب فابیان رویز، هافبک ناپولی، آغاز کرده است.  این بازیکن در ماه های اخیر یک شخصیت و جوانی فوق العاده از خود نشان داده است. انتقال فابیان به دو دلیل سخت و دشوار به نظر می رسد؛ اول این که راضی کردن ناپولی برای او به فروش لوس بلانکوس دشوار است و در وهله دوم این که روابط باشگاه با دی لورنتیس، رئیس ناپولی، خیلی خوب نیست.

 

 

 

 

فن دبیک در آستانه امضا

 

امضا قرارداد با فن دبیک کاری است که رئال مادرید در تابستان تا مراحل نهایی آن پیش رفت. هنگامی که رئال مادرید در جذب پوگبا ناکام بود، مذاکرات را با هافبک آژاکس آغاز کرد تا در صورت موافقت زیدان این هلندی را جذب کند. در نهایت اما مذاکرات رئال و آژاکس بی سرانجام بود. با این وجود به نظر می رسد که در صورت علاقه دو باشگاه، مذاکرات دوباره از سر گرفته خواهد شد. انتقال فن دبیک چیزی حدود 60 تا 70 میلیون یورو خواهد بود.

 

 

نظر شما