شناسهٔ خبر: 36789420 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه توسعه‌ایرانی | لینک خبر

استاندار تهران در بازدید از فرمانداری:

۲۰۲۱ نفر در تهران بازداشت شدند

صاحب‌خبر -

استاندار تهران در خصوص تعداد بازداشت‌شدگان گفت: در این چند روز تعداد ۲۰۲۱ نفر بازداشت شدند که خیلی از این افراد به سبب اینکه احساسی عمل کرده بودند و بار اول بود، پس از یک بازجویی ساده با دستور محاکم قضایی آزاد شدند؛ اما آن دسته از افرادی که به صورت هدفمند و سازماندهی شده به دنبال اغتشاش بودند هم‌اکنون بازجویی آنها ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان بندپی دیروز در بازدید از محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص کشته‌شدگان گفت: در این روزها دو شهید از ملارد داشتیم و تعداد زخمی‌های نیروی انتظامی از اغتشاشگران بیشتر بود.

وی در خصوص اظهارات فرماندار شهر قدس مبنی بر دستور شلیک به معترضان گفت: منظور ایشان این بوده که هر کسی وارد فرمانداری شد با استفاده از ابزار فیزیکی با آنها مقابله کنند. در فرمانداری هیچگونه اسلحه‌ای وجود ندارد که بخواهند از آن استفاده کنند. ایشان به زودی توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهند داد.

استاندار تهران در خصوص میزان خسارات شلوغی‌های اخیر گفت: در استان تهران ۲۹ جایگاه پمپ بنزین دچار آتش‌سوزی شد و بیش از ۱۴۰ بانک به طور کامل تخریب شدند. برخی از شهرداری‌ها نیز مانند صالحیه به طور کامل تخریب شدند و برخی از فرمانداری‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد آسیب دیدند. تمام تلاش ما این است که چهره شهر را هرچه زودتر از این اغتشاشات پاک کنیم.

بندپی ادامه داد: به بانک مرکزی نامه زدیم که دنبال بیمه و سایر امور نباشد و هرچه زودتر برای رفاه حال مردم بانک‌ها را وارد مدار خدمت‌رسانی کنیم. اکنون نیز ۲۰ پمپ بنزین به حالت عادی برگشته و ۳ جایگاه نیز امروز وارد مدار خواهند شد.

 

نظر شما