شناسهٔ خبر: 36780556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آقاجانپور مسابقات تایلند را به علت مصدومیت از دست داد

امیدواری مدافع تیم فوتبال امید به حضور در المپیک

مدافع تیم فوتبال امید ایران گفت: امیدوارم مصدومیتم تا شروع رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ رفع شود و بتوانم در این مسابقات توپ بزنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ آقای محمد آقاجانپور به علت مصدومیت و با توجه به نتایج ام آر آی قادر به همراهی تیم المپیک در مسابقات تایلند نخواهد بود، وی یکی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار تیم فوتبال المپیک ایران در دو سال گذشته بوده است که در پست دفاع راست در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز حضور داشت.

مدافع باشگاه شهر خودروی مشهد به علت مصدومیت اردوی اخیر این تیم در اندونزی و قطر را از دست داد و با توجه به نتایج ام آر آی همچنین نظر کادر پزشکی تیم المپیک امکان حضور در دور نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و مرحله مقدماتی رقابت‌های المپیک را نخواهد داشت.

آقاجانپور افزود: اتفاق بسیار تلخی است که در این مقطع حساس فرصت همراهی تیم امید را از دست می‌دهم، شنیدن این خبر برای خودم بسیار تلخ و باورنکردنی بود، ماه‌ها در اردو‌ها و مسابقات مختلف در کنار هم تلاش کردیم، اما متاسفانه حالا نتایج آزمایشات نشان می‌دهد که این مصدومیت مانع از حضورم در بازی‌های تایلند شد، ابتدا مصدومیت و یک کشیدگی بسیار ساده از ناحیه چهار سر ران بود که حالا به این شکل برایم مشکل ساز شده است و باید مدت بیشتری استراحت کنم.

مدافع باشگاه شهر خودرو گفت: دلم با بچه هاست و برای تیم در مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم، این تیم مدت زیادی است که شکل گرفته و بچه‌ها برای موفقیت همدل و هم قسم هستند، ان شاءالله با درایت کادر فنی و زحمات آقای حمید استیلی و همکارانش همچنین تلاش و همت بچه‌ها تاریخ ساز شویم و من هم بتوانم در مسابقات المپیک پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را بر تن کنم و در کنار بچه‌ها باشم.

نظر شما