شناسهٔ خبر: 36772619 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احزاب لبنانی: لبنان زیر فشار تحریم‌ها تسلیم زیاده‌خواهی آمریکا نمی‌شود

جمعی از احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های ملی‌گرای لبنان با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند آمریکا با تحریم لبنان نمی‌تواند این کشور را تسلیم شروط و زیاده‌خواهی خود و رژیم صهیونیستی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعی از احزاب و شخصیت‌های ملی‌گرای لبنان هشدار دادند که ایالات متحده با محاصره اقتصادی و مالی لبنان می‌خواهد به آنچه که در جنگ‌های نظامی و تروریستی خود برای تضعیف مقاومت دست نیافت، دست یابد.

مقامات مختلف لبنان در هفته‌های جاری و با ادامه ناآرامی‌ها در لبنان درباره مداخلات آمریکا در این کشور هشدار داده و آن را محکوم کردند.

گروه سیاسی معروف به «تجمع احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های ملی لبنان» ( لقاء الأحزاب والقوى والشخصیات الوطنیة اللبنانیة) که متشکل از احزاب و شخصیت‌های سیاسی مهم لبنان است، پس از نشست دوره‌ای خود در مقر حزب الاتحاد لبنان در بیانیه‌ای آورده است: آمریکا با بهره برداری از مشکلات اقتصادی، مالی و اجتماعی موجود در لبنان به دنبال پیاده کردن نقشه‌های خود برای این کشور است.

به گفته احزاب لبنانی، آمریکا می‌خواهد کمک به لبنان را منوط به عملی شدن شروط کشورهای اعانه دهنده و ترسیم مرزهای دریایی کند به نحوی که زیاده خواهی‌های دشمن صهیونیستی نسبت به ثروت‌های نفتی لبنان برآورده شود.

در این بیانیه به اهمیت وجود یک دولت در لبنان که قادر به مقابله با بحران‌های مالی ، اقتصادی و معیشتی متناسب با خواسته‌های جنبش مردمی برای برخورداری از زندگی شرافتمندانه است، اشاره شده است.

انتهای پیام/.

نظر شما