شناسهٔ خبر: 36771938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مصطفی هاشمی‌طبا: توسری‌خور شده‌ایم!/ متاسفانه مدیران فوتبال ما حیثیتی برای کشور قائل نیستند

مصطفی هاشمی‌طبا می‌گوید عدم موفقیت فوتبال ایران در سطح ملی و باشگاهی موجب شد ایران در مراسم برترین‌های آسیا نتواند توفیقی به دست‌ آورد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا، به‌رغم سال‌های گذشته،‌ ایران نتوانست هیچ یک از جایزه‌ها را کسب کند و در نهایت علیرضا بیرانوند نیز در رقابت با اکرم عفیف جایزه برترین بازیکن سال آسیا را از دست داد.

 

مصطفی هاشمی‌طبا، درباره این رخداد پیش‌آمده و درباره اینکه فوتبال ایران در چند وقت اخیر نتوانسته هیچ توفیقی به دست‌ آورد، گفت:‌ خیلی ساده باید بگویم، متاسفانه مدیران فوتبال ما حیثیتی برای کشورمان قائل نیستند. ما در تیم ملی برابر افرادی مثل کی‌روش و ویلموتس سر خم کردیم و هر چه گفتند انجام دادیم. ما در مراسم برترین‌های آسیا نتوانستیم موفقیتی به دست‌ آوریم و این مساله نشان‌دهنده نحوه نگرش مدیریتی ما به فوتبال امکانات و زیرساخت‌های ورزشی کشور است.

 

او در ادامه گفت: توسری‌خور شده‌ایم! ما در زمان کارلوس کی‌روش و ویلمتوس نتوانستیم آنچه به نفع کشورمان بود را انجام دهیم. آنها سوار ما شدند و در نهایت به این وضع افتادیم. ما در حال حاضر نه در سطح ملی و نه در سطح باشگاهی نتوانستیم هیچ توفیقی کسب کنیم. ما در مسابقات مقدماتی دو باخت ناامیدکننده مقابل عراق و بحرین داشتیم و در سطح‌ باشگاهی هم هیچ موفقیت و نتیجه خاصی به دست نیامد و به وجود آمدن چنین وضعی طبیعی است.

 

هاشمی‌طبا در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم از این شرایط دربیاییم و بتوانیم وضعیت خود را از چیزی که هست بهتر کنیم، باید علاقه و تعصب خود را نسبت به کشورمان بیشتر کنیم. ما باید کار خود را با علاقه و تعصب پیش ببریم و تعهدهای خود پایبند باشیم که در ادامه شاهد چنین وضعیتی نباشیم.

 

منبع: ایسنا

نظر شما