شناسهٔ خبر: 36768599 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

دیگر جایزالخطا نیستیم

حساسیت شرایط، دشمن جبار، مطالبات به حق مردم و فرصت طلبی جریان سیاسی داخلی(بخوانید ضد انقلاب های جدید) دیگر اجازه اشتباه به کارگزاران نظام و بخصوص دولت را نمی دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «مهدی فضائلی»، کارشناس مسائل سیاسی، طی یادداشتی نوشت: 


نارضایتی های تجمیع شده از قِبَل ناکارآمدی دولت، با اجرای پر اشتباه طرح مهم مدیریت مصرف سوخت، فرصتی مغتنم برای اجرای توطئه عمیق دشمن فراهم کرد.


این توطئه عمیق و خطرناک، با هوشمندی و شجاعت رهبر حکیم انقلاب و نجابت و آگاهی مردم به محاق رفت و به تعبیر رهبری "نابود" شد.


آیا نابود شدن این توطئه معنی اش آن است که توطئه دیگری در کار نخواهد بود؟ قطعا" نه!


دشمن در مسیر باطل خود- حداقل تا زمانی که ما کاملا" و در همه زمینه ها قدرتمند نشویم- مصمم به ضربه زدن و شکست ماست؛ بنابراین باید سخت مراقب باشیم.


حدود سه ماه و نیم تا پایان سال ۹۸ باقی مانده است. در این مدت کوتاه چند رویداد و مساله مهم در پیش است که اگربرای هر کدام درست و دقیق تدبیر نشود می تواند بستر های جدیدی برای توطئه‌های دیگر را فراهم آورد.


بودجه ۹۸، انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، تورم ناشی از افزایش قیمت بنزین و تورم ناشی از پایان سال اهم این رویدادها و مسائل است.


حساسیت شرایط، دشمن جبار، مطالبات به حق مردم و فرصت طلبی جریان سیاسی داخلی(بخوانید ضد انقلاب های جدید) دیگر اجازه اشتباه به کارگزاران نظام و بخصوص دولت را نمی دهد.


در این چند ماه بخصوص باید رابطه دولتمردان با مردم تقویت شود و مردم، مسئولان را در کنار خود ببینند.


اهتمام ویژه برای عمل به وعده ها و پیگیری کارهای ناتمام در مناطق محروم و حاشیه ها از اولویت های این مقطع است.


کنترل منطقی و موثر قیمت ها و پیش بینی تسهیلاتی برای آخر سال از دیگر ضرورت هاست.


پیگیری جریان تولید و حمایت از تولیدکنندگان هم به عنوان کلید اصلی برون رفت از این شرایط نباید فراموش شود.


نامزدهای انتخابات مجلس نیز باید مراقب باشند هدف وسیله را توجیه نمی کند و برای رای گرفتن از مردم اجازه ندارند به هر روشی متوسل شوند.


دولتمردان و بخصوص رئیس جمهور محترم هم دیگر اجازه ندارند با سپردن کارهای مهم به دیگران(ولو شورای امنیت کشور) از مسئولیت پذیری شانه خالی کنند و با طرح مطالب پرحاشیه و یا سخن گفتن با لحن نامناسب، روح و روان جامعه را آزار بدهند!

نظر شما