شناسهٔ خبر: 36765452 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲۶ دی؛

بررسی حوادث اخیر در نشست هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری: حوادث اخیر در نشست مشترک هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی این مجلس ۲۶ دی به طور مستند بررسی و ابعاد آن روشن خواهد شد.

صاحب‌خبر -
آیت الله سید احمد خاتمی پس از جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت:: بخشی از ابعاد این مساله، مربوط به بنزین است و شیوه‌هایی که می‌شد در این باره عمل کرد که در این نشست مشترک بررسی می‌شود.
وی، موضوع دیگر را مساله اغتشاشات دانست که فصل جداگانه‌ای از موضوع بنزین دارد.
آیت الله خاتمی تاکید کرد: مردم ما، مردم فهیمی هستند و در عرصه‌های غیرامنیتی، محرمند و باید ابعاد موضوع و پشت صحنه‌های آن را بدانند.
وی گفت:: در اجلاس مشترک هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبرگان، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان نائب رئیس این مجلس، وزیر اطلاعات و همچنین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، اخبار و اطلاعات لازم را درباره حوادث اخیر کشور ارائه می‌کنند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود: در نشست عصر امروز هیات رئیسه همچنین روز‌های ۱۳ تا ۱۵ اسفند به عنوان زمان برگزاری هشتمین اجلاس رسمی این مجلس تعیین و تصویب شد.
آیت الله خاتمی، دستور کار اجلاس رسمی خبرگان در اسفند را ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان اعلام کرد.
وی گفت:: این قانون در کمیسیون آئین نامه مجلس خبرگان تصویب شده و نیاز است که تمام وقت اجلاس رسمی خبرگان در اسفند را به این موضوع اختصاص دهیم و آن را به اتمام برسانیم و به همین علت در اجلاس اسفند، شخصیت مدعو نخواهیم داشت.
آیت الله خاتمی همچنین با تاکید بر لزوم توجه جدی مسئولان به معیشت مردم افزود: در نشست امروز هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید خاصی بر این موضوع شد که مسئولان، مشکلات معیشتی مردم را درک کنند.
وی تصریح کرد: قرار بود قیمت کالا‌ها بالا نرود، اما نمی‌شود از واقعیت‌ها گذشت که نرخ کالا‌ها در حال افزایش است.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود: در نشست امروز این هیات تاکید شد که همه مسئولان به ویژه مسئولان اجرایی بدانند که مردم صاحب این انقلاب هستند و باید برای رفع مشکلات معیشتی آنان اقدام ویژه شود.

نظر شما