شناسهٔ خبر: 36764749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بنا: لیگ کشتی، بیشتر حکمِ مجلسِ دورهمی رفقارو داره که یه لقمه نون و خاویار نوش جان کنن!

«محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از عملکرد سازمان لیگ فدراسیون کشتی، انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

محمد بنا در این خصوص نوشت: دیروز مصاحبه رییس سازمان لیگ را در مورد گردش مالی لیگ کشتی می‌خواندم، طوری حرف زده شده که انگار وزارت نفت آمار صادرات نفت را اعلام می‌کند.  آخه چه‌قدر حرف، تا کی باید درگیر حرف باشیم اونم حرفای صد من یه غاز!

وی در ادامه نوشت: متاسفانه لیگ ما هم شده محل کاسبی واسه یه عده خاص که با رفقا و اقوام، جمع شدن دور هم بدون اینکه به فکر یه مربی سازنده باشند. بعد هم که الهی شکر همیشه انگشت اتهام به سمت ماست که به سازنده ها بها نمی‌دهیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: واقعا مسوولین و مربیان تیم‌های حاضر در لیگ با چه معیاری انتخاب شدند؟ افرادی را در راس تیم‌ها می‌بینیم که نه سابقه مربیگری دارند نه تجربه مدیریتی. صرفا به واسطه پیوند قوم و خویشی و صاحب منصب شدن و فقط هم دنبال نشان دادن خودشان هستند. از این شهر به آن استان، از جلوی این دوربین پیش به سوی آن تریبون! آقایانی که از گردش مالی میلیاردی لیگ حرف می‌زنین، چرا هنوز طلب کشتی‌گیرها رو پرداخت نکردین؟ مسوولین تیم دانشگاه آزاد خوزستان؛ کی قراره مزد زحمت بچه ها داده بشه؟

بنا ادامه داد: ریاست محترم سازمان لیگ کشتی چند بار از شما استدعا شد پیگیر این مسائل باشید اما گویا مسائل بزرگتری شمارو درگیر کرده (مثلا عکس یادگاری گرفتن با استاندار، رئیس فدراسیون، مسئولین متمول فلان تیم و...) و وقت چندانی واسه پرداختن به دغدغه‌های واقعی کشتی و کشتی‌گیران ندارید. بابت زحماتتون در خصوص راه انداختن لیگ جذاب، درآمدزا و با شکوه ممنون از شما. البته که لیگ بیشتر از اینکه متوجه منافع کشتی‌گیرا باشه، حکم مجلس دورهمی دوستان و رفقا داره که بنشینند دور سفره با یکدیگر یه لقمه نون و خاویار نوش جان کنن. وقتی از درآمدزایی لیگ صحبت می‌شود باید منافع هم متوجه تیم‌ها و کشتی‌گیرا باشد نه اینکه خیلی از تیم‌ها هزینه هاشون توسط مربیان و علاقمندان کشتی تامین بشه مثل هیات کشتی استان قم! لطفا، لطفا و لطفا به فکر خود ِ خود ِ کشتی باشیم نه دنبال حرف و ادا و ادعا! لطفا و لطفا به جای نمایش دادن و حرف زدن و قول بی مورد دادن، طلب کشتی‌گیرای مظلوم پرداخت شود./ ایرنا

 

نظر شما