شناسهٔ خبر: 36729918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارتینز: به نظرم پروژه هازارد در رئال مادرید بسیار خاص خواهد بود؛ لوکاکو دوران بسیار سختی را در منچستریونایتد سپری کرد

شایان حاتمی

به عقیده سرمربی تیم ملی بلژیک، عملکرد ادن هازارد در جریان تساوی خانگی رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن، نشانگر عملکرد او در ادامه فصل است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک بر این عقیده است که ادن هازارد در رئال مادرید، رفته رفته به بازیکنی بسیار خاص تبدیل خواهد شد. 

به گزارش Goal، در جریان توقف خانگی رئال مادرید در مقابل پاری سن ژرمن بود که، مصدومیت ادن هازارد از ناحیه مچ پا، نگرانی هواداران لوس بلانکوس را برانگیخت اما ستاره بلژیکی بر خلاف چیزی که به نظر می رسید مدت زمان زیادی را از میادین دور نخواهد بود و احتمالا هفته آینده به میادین بازخواهد گشت. انتقال هازارد به رئال مادرید در این تابستان، امید را در دل مادریدیستا ها روشن کرد. با این حال، ستاره بلژیکی کهکشانی ها، علی رغم عملکرد بسیار خوبی که این روزها در جریان بازی ها از خود نشان می دهد در امر گلزنی و گلسازی چندان موفق ظاهر نشده است و تنها آمار یک گل و 2 پاس گل را در 13 بازی که برای رئال در تمامی رقابت ها به انجام رسانده، ثبت کرده است. البته ناگفته نماند که هازارد فصل جدید را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، یک ماه دیرتر شروع کرده است. با این حال، روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک بر این عقیده است که هازارد 28 ساله، به ستاره لوس بلانکوس تبدیل خواهد شد. او در گفت و گویی عنوان کرد: 

من بازی ادن (هازارد) در سانتیاگو برنابئو مقابل پاری سن ژرمن را تماشا کردم و باید بگویم که او یک ساعت فوق العاده را در بازی سپری کرد. او در این بازی به ما نشان داد که در ادامه فصل با رئال مادرید چه عملکردی خواهد داشت و این باعث می شود که ما نتوانیم برای دیدن عملکرد او در آینده، صبر کنیم. البته این که او به خاطر مصدومیت مجبور به ترک زمین بازی شد مسئله بدی است اما موضوع اصلی این است که او بیشتر به تیم کمک خواهد کرد و از طرفی دیگر با هم تیمی هایش به هماهنگی و آشنایی بیشتری رسیده است. بنابراین باید بگویم که از نظر من پروژه هازارد در رئال مادرید، بسیار خاص خواهد بود. 

مارتینز اسپانیایی، در ادامه در خصوص دیگر ستاره تیمش، روملو لوکاکو صحبت کرد. ستاره بلژیکی اینتر یکی از ارکان اصلی موفقیت شیاطین سرخ اروپا در رقابت های مقدماتی یورو 2020 بود و به نظر می رسد، در صورت عدم وجود مشکل، در رقابت های یورو 2020 نیز برای تیمش نقشی کلیدی ایفا خواهد کرد. سرمربی تیم ملی بلژیک در خصوص لوکاکو گفت: 

حقیقت این است که لوکاکو به خصوص در شش ماه آخر، دوران بسیار سختی را در منچستریونایتد سپری کرد. او اکنون در حال رهبری کردن پروژه اینتر به همراه آنتونیو کونته است و دیدن به تکامل رسیدن این پروژه، بسیار جالب خواهد بود. 

نظر شما