شناسهٔ خبر: 36725901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قرارگاه پیشرفت به کمک دانش‌آموزان روستاها می‌رود

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: با امضاء تفاهم‌نامه بین دانشگاه فرهنگیان و قرارگاه پیشرفت، از ظرفیت دانشجویان برای تقویت و تربیت دانش‌آموزان در روستا استفاده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی در نشست خبری با موضوع امضا تفاهم نامه همکاری برای ارتقای کیفی سطح تحصیلی دانش‌‎آموزان که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های سپاه رفع محرومیت از چهره روستاها است، اظهار کرد: امروز می‌توان با کمک دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یک قدم بیشتر به اهداف قرارگاه در روستا نزدیک شد.

وی با تاکید بر گام دوم انقلاب بیان کرد: اکنون باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه بتوانیم در مسیر رشد و تعالی جوانان در روستاها گام برداریم و از آنها بهره ببریم.

برین بیان کرد: دانشجو معلم‌ها هر اندازه که با مفاهیم روستا، مشکلات، موانع و گرفتاریهای روستا آشنا شوند در رشد شخصیتی و روحی آنها تاثیرگزار خواهد بود‌.

معاون اجرایی سپاه استان صاحب‌الامر(عج) و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این تفاهم‌نامه تربیت نیروهای متخصص و جهادی خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: هدف دیگر آن ارتقاء دانش دانش‌آموزان روستا به صورت کیفی و کمی مورد توجه خواهد بود و امروزه این فعالیت مشترک به کمک آموزش و پرورش و معلمان مستقر در روستا خواهد آمد.

برین تصریح کرد: یکی دیگر از نیازهایی که با این تفاهم‎‌نامه رفع خواهد شد مشاوره تحصیلی و تربیتی خواهد بود که دانشجویان، معین روستا خواهند بود و به خانواده‌ها در هدایت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان کمک خواهند کرد.

معاون اجرایی سپاه استان صاحب‌الامر(عج) و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی عنوان کرد: امیدوار هستیم با این تفاهم‌نامه در کمترین زمان مشکلات تحصیلی و مشاوره‌ایی دانش‌آموزان روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی رفع و شاهد رشد‌ و شکوفایی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما