شناسهٔ خبر: 36720416 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

انتصاب مدیرعامل همراه اول

مهدی اخوان بهابادی رئیس هیئت مدیره سابق همراه اول، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و از زحمات حمید فرهنگ، مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 به نقل از تسنیم، هیئت مدیره مهدی اخوان بهابادی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، جانشین حمید فرهنگ مدیرعامل فعلی این شرکت کرد. وی تا پایان مهرماه، ریاست هیئت مدیره همراه اول را بر عهده داشت.

اخوان در دولت محمود احمدی نژاد، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی بود. او استادیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه تهران است؛ و در سال ۱۳۹۰ در حکمی از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان یکی از اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی منصوب شد و در ۶ خرداد ۱۳۹۱ هم با حکم محمود احمدی نژاد، به عنوان دبیر شورایعالی و رئیس مرکز فضای مجازی کشور منصوب شد. مهدی اخوان بهابادی در سال ۱۳۹۳ با حکم محمد سرافراز به سمت قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین منصوب شده بود که پس از تغییرات مدیریتی در سازمان صدا و سیما از این سازمان خارج و بعنوان عضو هییت مدیره از سوی سهامدار شرکت مخابرات ایران، به عضویت در هییت مدیره همراه اول رسید.

۲۴ دی ماه ۱۳۹۶ هییت مدیره همراه اول، پس از ۱۲ سال فعالیت وحید صدوقی بعنوان مدیرعامل این شرکت، حمید فرهنگ (فرنگ) مدیرعامل اسبق شرکت رایتل را بعنوان مدیرعامل همراه اول انتخاب کرده بود.

نظر شما