شناسهٔ خبر: 36663092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ دسته سوم فوتبال کشور| نخبگان مهر حریفش را اقتصادی برد/شاهین کوثر به مهاباد نرفت

در روزی که شاهین کوثر از هفته دوازدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور در مهاباد مقابل تیم موکریان حاضر نشد، نخبگان مهر اردبیل، کشاورز بوکان با نتیجه ۱ بر ۰ شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در هفته دوازدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم فوتبال نخبگان مهر اردبیل در استادیوم علی دایی به مصاف کشاورز بوکان رفت و با با یک گل فاتح این نبرد شد.

در این دیدار نخبگان مهر اردبیل از ساعت ۱۴:۱۵ در استایوم علی دایی میزبان تیم فوتبال کشاورز بود؛ قبل از آغاز مسابقه با نگاهی به جدول همگان از حساسیت این جدال نزدیک بین دو تیم خبر می‌دادند که در پایان این نبرد، این با انگیزه‌های اردبیلی‌ بودند که توانستند با کسب سومین پیروزی خود، ۹ امتیازی شوند.

طبق اعلام قبلی و برنامه مسابقات، قرار بود تیم فوتبال قعرنشین شاهین کوثر از ساعت ۱۴:۱۵ در مهاباد به مصاف موکریان برود که پس از اعلام نتایج، مشخص شد که تیم شاهین کوثر به مهاباد نرفته و مقابل حریف خود حاضر نشده است تا نتیجه این دیدار ۳ بر ۰ به سود موکریان مهاباد ثبت گردد.

از هفته سیزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور دوشنبه ۱۱ آذر ماه، شاهین کوثر در خلخال میزبان سرخپوشان محمدزاده تبریز خواهد بود و نخبگان مهر اردبیل نیز برای حفظ سهمیه لیگ دسته سومی خود باید در اسلامشهر به مصاف شهید اورکی رده چهارمی برود.

گفتنی است مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور با حضور ۶۴ تیم در ۵ گروه در حال پیگیری است و نخبگان مهر و شاهین کوثر اردبیل در گروه سوم رقابت‌ها با تیم‌های مبل محتشم تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، مقاومت آستارا، کشاورز بوکان، شهاب زنجان، عقاب تهران، هرماس فاتح تبریز، سرخپوشان محمدزاده تبریز، کاویان نقده، موکریان مهاباد، طلایه‌داران قزوین هم‌گروه است؛ در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی لیگ سه راه خواهند یافت. 

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱

نظر شما