شناسهٔ خبر: 36662436 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

طرح افزایش قیمت بنزین باید با برنامه‌ریزی انجام می‌شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌‌ باید طرح افزایش قیمت بنزین با برنامه‌ریزی انجام می‌شد. نمی‌شود بنزین را گران کنیم اما تورمی که به دنبال آن ایجاد می‌شود را مدنظر قرار ندهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: مگر می‌شود بنزین گران شود و کرایه حمل‌ونقل تغییر نکند. 

وی افزود: باید طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین با برنامه‌ریزی اجرا می‌شد. در سال 89 دولت با تمام اصناف نشست برگزار کرد و به آنها اجازه داد تا به میزان مشخصی به دنبال افزایش قیمت بنزین افزایش قیمت داشته باشند و برای گرانی بنزین با مردم صحبت شد اما در دولت فعلی دیدیم که یک شبه بدون هیچ اطلاع قبلی بنزین گران و سهمیه‌بندی شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید طرح افزایش قیمت بنزین با برنامه‌ریزی انجام می‌شد. نمی‌شود بنزین را گران کنیم اما تورمی که به دنبال آن ایجاد می‌شود را مدنظر قرار ندهیم. 

گودرزی خاطرنشان کرد: بهتر این بود که بنزین سهمیه‌ای تاکسی و حوزه‌های حمل بار گران نمی‌شد و آنها بنزین سهمیه خود را با قیمت لیتری هزار تومان دریافت می‌کردند و اینگونه می‌شد از تورم جلوگیری کرد. 

گرانی و سهمیه‌بندی یک شبه بنزین واکنش‌های زیادی را در پی داشته و به طور خاص تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس ضمن اعتراض به نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین نسبت به تأثیر این گرانی بر قیمت کالاها در بازار هشدار داده‌‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما