شناسهٔ خبر: 36622604 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«عروسی مردم» تمام شد

روابط عمومی فیلم

فیلمبرداری فیلم سینمایی «عروسی مردم» به پایان رسید و این فیلم که فیلمبرداری آن اوایل مهرماه آغاز شده بود با ضبط سکانس‌های خیابانی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فیلم مجید توکلی که تدوین همزمانش توسط سپیده عبدالوهاب در جریان است فرم جشنواره فجر را پُر کرده و برای اولین بار در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

«عروسی مردم» دومین فیلم توکلی بعد از «متولد ٦٥» است که به قلم جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از توکلی به نگارش درآمده و علی سرتیپی به عنوان تهیه کننده، علی اوجی مجری طرح و دانیال زمانی مدیر پروژه کنار توکلی قرار گرفتند.

نازنین بیاتی و شکیب شجره ترکیب تازه‌ای در سینمای ایران هستند که نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند.

زهرا داوودنژاد،خسرو بامداد،افسانه تهرانچی،سجاد تابش،محمد امامی،سارا محمدی،محمد حیدری،ایمان صدیق،ژوبین و با حضور احترام برومند از دیگر بازیگران این فیلم هستند که مقابل دوربین تورج اصلانی رفتند.

عبدالله اسکندری به عنوان (طراح گریم)،امیرحسین حداد(طراح صحنه)،پوپک مظفری(مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان)،رعنا امینی(طراح لباس) احمدرضا شجاعی(عکاس)محمود خرسند(مدیر صدابرداری)حسن اصلانی و مهدی اصلانی(فیلمبردار)محمد جمشیدی (مدیر تولید)کوروش جوان(مستند پشت صحنه) از جمله عوامل این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام 

نظر شما