شناسهٔ خبر: 36577878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج:

حضور مردم البرز در راهپیمایی، فتنه دیگری را خنثی کرد

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به حضور بی نظیر مردم ولایتمدار استان البرز که فتنه دیگری را خنثی کردند، گفت: این حرکت در دفاع از اسلام و انقلاب انجام شد و مکر دشمنان را آشکار و خنثی کرد با گذر زمان زوایای بیشتری از این فتنه بازگو خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: هدف اصل فتنه اخیر این بود که بین مردم و رهبری فاصله بیندازند اما غافلند؛ به متوهمان داخلی و شکست خوردگان خارجی عرض می‌کنیم این را خوب بدانید عهدی که با رهبری بسته ایم هرگز گسستنی نیست.

وی افزود: یک نکته بیانات حضرت آقا که در ابتدای درس خارج فرمودند، این بود که خط مردم از اشرار جداست؛ این اشرار دوره دیده و آموزش دیده اند و باید از این بیانات رهبری استفاده کرد و با اشرار به صورت قاطع برخورد کرد و در این برخورد نباید ملاحظه ای صورت گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز تصریح کرد: تخریب خط مقاومت از عراق و لبنان شروع شد و می خواستند آن را به ایران بکشانند و مجموعه مقاومت از کار بیفتد.

وی ادامه داد: در این فتنه اخیر مردم و مطالباتشان خیلی زود به حاشیه رفت و فضا غبارآلود شد؛ در اینجا بود که رهبری معظم انقلاب وارد صحنه شد و چند جمله گفت و جلوی خسارت ها را گرفت و مسیر درست را روشن کرد که ابعاد این حرکت هوشمندانه رهبری بعدا روشن‌تر خواهد شد.

حسینی همدانی همچنین بیان داشت: ایثار و مقاومت نیروی انتظامی که از لحظات نخست در محل حادثه حضور پیدا کردند؛ ابتدا با مدارا، تذکر و رفعت برخورد کردند و سپس با روبرو شدن با اشرار و جدا شدن مردم از آنها با اقتدار در کنار سپاه، شبانه روز برای آرامش و برقراری حالت عادی در جامعه تلاش کردند، ستودنی است.

وی اضافه کرد: سپاه در کنار نیروهای ناجا، پلیس و همچنین اعضای شورای تامین و دستگاه اطلاعاتی خدمات ارزنده ای را در مقابله با این فتنه ارائه کردند.

خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه مدیریت هر فرد در بحران ها و حوادث ثابت می شود، عنوان کرد: ما شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب بحران های زیادی را مدیریت کرده است؛ بحران هایی که برای براندازی هر نظام کافی بود اما ایشان با آرامش انقلاب را به سمت اهدافش حرکت داد.

وی ادامه داد: در زمان رهبری آیت الله خامنه ای فتنه ها، حوادث و رویداد های بسیاری رخ داد که مدیریت ایشان در این بحران ها مثال زدنی است.

حسینی همدانی به تحریم های علمی که برای کشور ما روا داشته اند اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با جنبش نرم افزاری بسترهای علمی را در کشور فراهم کردند، اکنون ما در ابعاد مختلف، علمی، پزشکی، دارویی، تجهیزاتی و نظامی در جهان حرف برای گفتن داریم.

 

نظر شما