شناسهٔ خبر: 36577838 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

تکذیب خبر استاندار تهران:

بازهم غافلگیری مردم!/ سهمیه بنزین آبان خودرو‌های عمومی از بین رفت

امروز سایت استانداری تهران به نقل از انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به طرح مناسب سازی بنزین نوشت: ذخیره سوخت آبان ماه همه خودرو‌ها تا شش ماه قابل استفاده است ولی سخنگوی پخش فرآورده‌های نفتی: «سهمیه بنزین آبان‌ماه تمامی خودرو‌ها به جز خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است»

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، استاندار تهران از قابل استفاده بودن سهمیه سوخت آبان همه خودرو‌ها تا ۶ ماه و محفوظ ماندن سهمیه خودرو‌هایی که کارت سوخت دریافت نکرده اند، خبر داد، اما تسنیم به نقل از فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نوشت: «سهمیه باقی مانده بنزین آبان‌ماه تمامی خودرو‌ها به جز خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است».

امروز سایت استانداری تهران به نقل از انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به طرح مناسب سازی بنزین نوشت: ذخیره سوخت آبان ماه همه خودرو‌ها تا شش ماه قابل استفاده است.

وی تاکید کرد: ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه همه خودرو‌ها اعم از وانت بارها، تاکسی‌ها و ... تا شش ماه قابل استفاده است.

استاندار تهران همچنین با اشاره به وضعیت خودرو‌هایی که کارت سوخت ندارند افزود: سهمیه سوخت مالکانی که تاکنون کارت سوخت دریافت نکرده‌اند نیز محفوظ می‌ماند.

این در حالی است که خبرگزاری تسنیم در خبری به نقل از سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این خبر استاندار را تکذیب کرد

بنا به این گزارش، تسنیم نوشت: «فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این خصوص گفت: سهمیه باقی مانده بنزین آبان‌ماه تمامی خودرو‌ها به جز خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است.
وی افزود: هنوز هیچ مصوبه جدیدی در خصوص ذخیره‌سازی سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی به ما ابلاغ نشده، اما این موضوع در حال بررسی است و احتمال این وجود دارد که در مورد ذخیره‌شدن سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی نیز بازنگری شود».

نظر شما