شناسهٔ خبر: 36577462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| تعریض خیابان منتهی به گاوخانه از انتهای شهرک جوادیه

فرماندار اراک گفت: مسیر اراک به گاوخانه از استاندارد محور روستایی مورد نظر راهداری برخورد دار است، اما برای تعریض این مسیر، هم‌اکنون شهرداری اراک یک کارگاه عملیاتی ـ عمرانی در خیابان انتهای شهرک جوادیه به جاده گاوخانه ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

حسین بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به ثبت سویه مردمی «مسیر نامناسب روستای گاوخانه را هموار کنید» در سامانه فارس من اظهار کرد: مسیر اراک به گاوخانه دارای استاندارد محور روستای مورد نظر راهداری برخورد دار است، اما برای تعریض این مسیر، هم‌اکنون شهرداری اراک یک کارگاه عملیاتی ـ عمرانی در خیابان انتهای شهرک جوادیه به جاده گاوخانه ایجاد کرده است تا وضعیت این جاده را بهبود ببخشد.

وی افزود: مسیر انتهای شهرک جوادیه به گاوخانه یکی از مسیرهای پرتردد اهالی این روستا به اراک بوده و مسیر تردد اتوبوس شهری به این روستا نیز هست که در محدوده کارگاهی این مسیر بحث تعریض خیابان و جدول‌گذاری توسط شهرداری اراک و با منابع خود شهرداری در حال انجام است.

فرماندار اراک تصریح کرد: امسال 850 میلیون تومان اعتبار برای اجرای کارهای زیرساختی در داخل روستا تخصیص داده شده که در صورت لزوم این مبلغ افزایش خواهد یافت.

بختیاری بیان کرد: هم‌اکنون بیش از 80 درصد از معابر درون روستا آسفالت و جدول‌کشی شده و در خصوص روشنایی معابر این روستا نیز باید خود دهیاری و شورای روستا اقداماتی انجام دهند، همان گونه که در روستای مرزیجران با همت و اعتبار خود دهیاری این روستا این اقدام انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما