شناسهٔ خبر: 36577432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی سوهان محمد سیمای قم:

تیم فوتسال محمد سیما ، نیاز به سه امتیاز داشت

قم – ایرنا – سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم، با بیان اینکه برای تثبیت تیم به این سه امتیاز نیاز داشتیم، گفت: با وجود اینکه در این مسابقه موقعیت‌های زیادی را داشتیم و می‌توانستیم اختلاف گل‌ها را افزایش دهیم؛ اما برای کسب این سه امتیاز خداوند متعال را شاکر هستیم و مهم هم کسب این سه امتیاز بود.

صاحب‌خبر -

محسن حسن‌زاده جمعه شب، پس از دیدار تیمش مقابل اهورای بهبهان در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: : همان طور که مشاهده کردید، بازی یک طرفه‌ای بود و تیم اهورای بهبهان، یک دفاع بسته را در دستور کارش داشت.

وی اضافه کرد: این مساله یک مقداری کار ما را سخت کرده‌بود و موقعیت‌هایی را که از دست داده بودیم، موجب شد که بازیکنان ما تحت فشار قرار بگیرند.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در روزی که داشت یک اتفاق و نتیجه غیرمنتظره رقم می‌خورد؛ بازیکنان ما، تلاش و همت کردند با یک بازی روان و فنی، به سه امتیاز این مسابقه در زمین خودمان که بدان بسیار نیاز داشتیم، دست یابیم.

سوهان محمد سیما نیمه نخست این دیدار را یک بر صفر به حریف واگذار کرده‌بود، اما در نیمه دوم با تلاش بازیکنان و تشویق پرشور هواداران خود توانست این شکست را با پیروزی سه بر یک عوض کند. 

حسن‌زاده با تقدیر از تماشاگران قمی که مشوق این تیم بودند، گفت: ان شاءالله در بازی‌های آینده نیز با توکل به پروردگار، حمایت پرشور هواداران، تمام تلاش و کوشش خود را خواهیم کرد که این نتایج را تکرار کنیم.   

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم خاطرنشان کرد: با احترامی که برای تیم اهورای بهبهان قائل هستیم، ولی تیم ما تیم برتر میدان بود و یک بازی یک طرفه ای را از خود به نمایش گذاشت.

تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، جمعه شب در برابر تیم اَهورای بهبهان (استان خوزستان) با حساب ۳  بر ۱ در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفرحیدریان قم به پیروزی دست یافت.  

نظر شما