شناسهٔ خبر: 36577365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در مازندران

ادامه تلاش‌های امدادگران تیم کوهستان برای افراد محصور در برف

تلاش امدادگران تیم کوهستان هلال احمر مازندران برای نجات سه خانواده در منطقه‌ی شیخ موسی بندپی بابل و دو نفر در ارتفاعات منطقه آلاشت سوادکوه همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران به امدادرسانی تیم امداد و نجات کوهستان در مناطق برف گیر و سخت گذر استان اشاره کرد و گفت: سه خانواده در منطقه شیخ رود بندپی و دو نفر در منطقه لاکوم روستای آلاشت شهرستان سوادکوه محصور در برف هستند.
فخاری به اعزام دو تیم امدادونجات کوهستان هلال احمر به همراه تیم‌های افرود و راهداری خبر داد و افزود: عملیات امدادونجات حدود هشت ساعت آغاز شده است و پیش بینی می‌شود امدادگران ساعت ۱۲ امشب به این منطقه برسند.
او از نجات دو فرد گرفتار در برف در روستای لاکوم سوادکوه خبر داد و افزود: برای رهایی این افراد محبوس شده در برف  تیم امداد کوهستان سوادکوه به منطقه اعزام شد.
فخاری به شهروندان و مسافران توصیه کرد هنگام حرکت در مسیر‌های کوهستانی اطلاعات جوی را از هواشناسی، رادیو و تلویزیون کسب کنند.
معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر مازندران افزود: هزار و ۳۰۹نفر از ۲۴آبان تا کنون از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

نظر شما