شناسهٔ خبر: 36569067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماز جمعه مرکز بیان مطالبات مردمی است/ مسوولان به مشکلات رسیدگی کنند

امام جمعه شهر فیروزان نماز جمعه را یک قرارگاه فرهنگی و مرکزی برای بیان مطالبات به حق مردم عنوان کرد و گفت: در نماز جمعه مطالبات به حق مردم مطرح شده و از مجاری قانونی پیگیری می‌شود لذا انتظار می‌رود مسوولان نیز به آن رسیدگی کنند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام موسی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: دشمنان نظام به دنبال این هستند که برای کشور و نظام ناامنی ایجاد کنند و با این کار مردم این مرز و بوم را با مشکل مواجه سازند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تصمیم سران قوا در واقع دفاع از کیان نظام و امنیت کشور بود که نباید با ساده‌انگاری از کنار آن گذشت.

امام جمعه شهر فیروزان تأکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری حکایت از نگاه هوشمندانه ایشان به مسائل مهم کشور دارد که باعث به هم زدن معادلات دشمنان شد، انشاءالله ما نیز به زودی شاهد شکست هر چه بیشتر آنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمت و ناامنی بلای هر کشوری است اضافه کرد: ملت باید پشت سر رهبری حرکت کنند و مواظب باشند امنیت کشور با مخاطره روبرو نشود.

محبی نماز جمعه را یک قرارگاه فرهنگی و مرکزی برای بیان مطالبات به حق مردم عنوان کرد و افزود: در نماز جمعه مطالبات به حق مردم مطرح شده و از مجاری قانونی پیگیری می‌شود لذا انتظار می‌رود  مسوولان نیز به آن رسیدگی کنند.

وی در ارتباط با افزایش قیمت بنزین و اعتراضات مردم نسبت به آن گفت: اعتراض قانونی مردم به این افزایش پذیرفته شده و حق آنان است، اما آشوبگری و بر هم زدن نظم عمومی به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست کمااینکه مردم در جریان اغتشاش اخیر خط خود را از آشوبگران جدا کردند.

امام جمعه شهر فیروزان نظارت جدی مسئولان بر وضعیت بازار مصرف را خواستار شد و افزود: وظیفه مسوولان این است که به مطالبات به حق مردم رسیدگی کرده و نظارت لازم را داشته باشند.

وی از بازاریان و اصناف خواست به بهانه افزایش قیمت بنزین سایر کالاها را گران نکنند تا موجب فشار بر مردم و مشکلات اقتصادی مضاعف بر آنها نشود.

انتهای پیام/ 3140/ 

نظر شما