شناسهٔ خبر: 36568963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی Golnext 2019

50049

نهمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، ماشین های فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه های دیجیتال، بانکداری الکترونیک، بیمه و تراکنش با عنوان Golnext 2019 در گرگان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

نمایشگاه تخصصی Golnext 2019 با حضور بیش از ۷۰ شرکت دولتی، خصوصی و استارتاپ از استان های خراسان شمالی، تهران، خراسان رضوی، همدان و گلستان از پنجشنبه ۳۰ آبان ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گلستان دایر است.

این شرکت ها در زمینه فناوری اطلاعات، مخابرات، آی تی، دولت الکترونیک، سیستم های امنیتی و حفاظتی، خدمات ارتباطات ثابت، اپراتورهای تلفن همراه، بانک، بیمه، بورس، برنامه نویسی و طراحی وب و ثبت دامنه، بسته های آموزشی، امور سینمایی، انیمیشن و گرافیک، نرم افزار، برق و الکترونیک، برنامه ها و تلفن هوشمند فعالیت دارند.

استاندار گلستان شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: در عصری زندگی می کنیم که اگر به دنبال تکنولوژی و فناوری اطلاعات نرویم، او خود را بر ما تحمیل خواهد کرد.

هادی حق شناس بیان کرد: حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، منجر به ارتقاء سطح زندگی مردم، اشتغال و توسعه پایدار خواهد شد و نفع ما در این است که شرکت های دیجیتالی را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی از جمله مزایای استفاده از حوزه های فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام

نظر شما