شناسهٔ خبر: 36567386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

اجرای ۵ هزار ویژه ‌برنامه هفته بسیج در بوشهر

سردار رزمجو بیان کرد: پنج هزار ویژه ‌برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بعد از ظهر پنجشنبه (30 آبان) در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج، «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شجاعت» که برنامه‌های این هفته از امروز تا ششم آذر برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری ۱۱ برنامه محوری و شاخص در مرکز استان خاطرنشان کرد: در مجموع پنج هزار ویژه‌برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به نامگذاری امروز به عنوان اولین روز هفته بسیج به نام «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت» بیان کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب به همین مناسبت در حسینیه عاشقان ثارالله بندر بوشهر افتتاح شد و عصر امروز نیز قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای بوشهر عطرافشانی می‌شود.

 

رزمجو گفت: جمعه اول آذر دومین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، اخلاق و معنویت» نام‌گذاری شده است که برگزاری دعای پرفیض ندبه با حضور بسیجیان در مهدیه بوشهر و اجرای برنامه میقات صالحین همراه با حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه و برپایی میز خدمت در جایگاه‌های نماز جمعه از مهم‌ترین برنامه‌ها در این روز است.

 

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر اظهار کرد: همایش مطالبه‌گری اجتماعی، بایدها و نبایدها به همت معاونت اجتماعی سپاه امام صادق علیه السلام روز دوشنبه ساعت ۹ صبح در سالن همایش سازمان تأمین اجتماعی استان برگزار می‌شود.

 

رزمجو تصریح کرد: رزمایش ملی فضای مجازی، همایش تجلیل از فعالان عرصه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، همایش بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و الگوهای برتر بسیج، جشنواره سرودها و آواهای بسیج و جشنواره علمی و فن‌اوری بسیج از دیگر برنامه‌های شاخصی است که در هفته بسیج در مرکز استان برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تجمع باشکوه بسیجیان به مناسبت هفته بسیج سه شنبه ۵ آذر در سراسر استان برگزار می‌شود که تجمع بسیجیان شهرستان بوشهر در جایگاه نماز جمعه بندر بوشهر برگزار می‌شود.

 

رزمجو بیان کرد: چهل سال از صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج می‌گذرد که در این سال‌ها این لشکر مخلص خدا تاکنون توانسته است رسالت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را با توکل بر خدا، انبیاء، خون شهدا و تدابیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به خوبی انجام داده و با عبور از سختی‌ها به یک رشد و بالندگی برسد.

 

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) مأموریت بسیج را رفع تهدیدات انقلاب اسلامی ترسیم کرده است و به علت همین تفکر و استراتژی دفاعی بسیج است که این سازمان توانسته است در چهل سالگی عمر خود از تمام حوادث گوناگون به خوبی عبور کند.

 

فرمانده سپاه استان بوشهر اذعان کرد: بسیج دارای اندیشه‌ای بلند است و دورنمای خود را دورنمای انقلاب اسلامی و مبتنی بر ارزش‌های آن می‌داند به همین خاطر بروز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

 

وی رمز موفقیت بسیج را مواجه شدن با تهدیدهای گوناگون عنوان و تصریح کرد: این رمز موفقیت نشأت گرفته از نصرت‌های الهی است به طوری که امروز شاهد هستیم حرکت‌های دشمن تحت تأثیر بسیج قرار گرفته است و بسیج توانسته است با به هم ریختن معادلات سیاسی دشمن، آن‌ها را به چالش بکشد.

 

سردار رزمجو افزود: قلمرو حرکت دشمن متناسب با حرکت بسیج است به این ترتیب هر چقدر بسیج را آماده نگه داریم طبیعتاً موفقیت ما نیز بیش‌تر می‌شود.

 

نظر شما