شناسهٔ خبر: 36566516 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دفاتر پلیس +۱۰ فردا فعال و باز است | ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در روز جمعه (فردا، یکم آذر) برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت (المثنی) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت پلیس، مهدی سیدهاشمی اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ برای اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت المثنی، مقرر شد فردا (جمعه یکم آذر ماه ۹۸) همه این دفاتر در سراسر کشور فعال باشند و به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در سراسر کشور افزود: مطابق هماهنگی‌های صورت‌گرفته، کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی فردا، طبق روال کاری روزهای گذشته یعنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پاسخگوی مراجعه‌کنندگان هستند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در شهرهای بزرگ تا ساعت ۱۸ و حضور آخرین مراجعه‌کننده ادامه خواهد داشت.

هاشمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه کنند، گفت: هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد یا کارتش مفقود شده است، می‌تواند برای اعلام درخواست صدور کارت سوخت المثنی به همکارانم در این دفاتر مراجعه کند. 

وی ادامه داد: از طرفی، کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به این مراکز و دریافت «کد رهگیری مرسوله پستی» در جریان فرایند صدور و دریافت کارت سوخت خود قرار بگیرند.

نظر شما