شناسهٔ خبر: 36563815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت از مردم اهواز برای شرکت در راهپیمایی شنبه

خبرگزاری صداوسیما

اصناف خوزستان با انتشار اطلاعیه ای از مردم اهواز خواستند به منظور حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی روز شنبه حضور به هم رسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، در اطلاعیه مشترکی که از سوی اتاق اصناف شهرستان اهواز، سازمان بسیج اصناف خوزستان و انجمن اسلامی بازار اهواز منتشر شده، آمده است: ما اصناف و بازاریان شهرستان اهواز به منظور اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه از فرمایشات امید بخش و مدبرانه مقام معظم رهبری و محکوم نمودن اعمال آشوبگرانه در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در روز شنبه دوم آذرماه شهر اهواز شرکت نموده و بدین وسیله وفاداری و عزم راسخ خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودها و اوامر رهبر معظم انقلاب اعلام خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، مردم انقلابی اهواز برای محکومیت اغتشاشگران شنبه دوم آذر ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از محل میدان مولوی تا چهار آبادان راهپیمایی برگزار می کنند.

همچنین مردم برخی از شهرهای استان فردا (جمعه) در محکومیت حرکت اخیر اغتشاشگران و دفاع از امنیت و اقتدار کشور راهپیمایی خواهند کرد.

مردم ماهشهر فردا جمعه ساعت 10 و 30 از میدان امام خمینی به سمت مصلی نماز جمعه در محکومیت اغتشاشگران و دفاع از امنیت ملی راهپیمایی خواهند کرد.راهپیمایی مردم خوزستان در محکومیت اغتشاشگران و دفاع از امنیت ملی
درمردم ولایتمدار باغملک نیز فردا جمعه از مصلی به سمت میدان جانباز راهپیمایی خواهند کرد.
دراندیمشک مردم این شهرستان یک آذر از مصلی تامیدان امام خمینی راهپیمایی خواهند کرد .
در شهرستان های بهبهان و خرمشهر تجمع مردم در مصلی نماز خواهد بود .

 

نظر شما