شناسهٔ خبر: 36556994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صمت استان تهران: بازرسی‌ها ۲ برابر افزایش یافته است/ اجناس برای بنزین گران نشده‌اند

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: طی بررسی‌های چندروز گذشته افزایش قیمت خارج عرف متأثر از اصلاح قیمت بنزین مشاهده نشده و این نوسانات قیمت طبق بررسی ماه‌های مشابه در سال گذشته یک امر طبیعی است.

صاحب‌خبر -

عزیزاله افضلی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات، پس از افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: از ۶۷۰۰ واحد صنفی در استان تهران سرکشی شده است.

وی در ادامه افزود: بعد از ابلاغ اصلاح قیمت بنزین در راستای جلوگیری از افزایش قیمت میزان بازرسی و گشت‌های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و اتاق اصناف به ۲ برابر افزایش یافته است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در همین رابطه ادامه داد: در استان تهران تعداد ۶۷۹۳ مورد از صنوف مختلف بازرسی به عمل آمده که از این تعداد ۸۵۹ پرونده کشف تخلف که بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد  تومان ارزش ریالی پرونده‌های تنظیمی بوده است.

جلالی در ادامه افزود: به جهت ملموس بودن تأثیر این گشت‌ها برای مردم تمام پرونده‌های تشکیل شده در این ایام خارج از نوبت در سازمان تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی درباره برخی افزایش قیمت‌ها مطرح کرد: طی بررسی‌های چندروز گذشته افزایش قیمت خارج عرف متأثر از اصلاح قیمت بنزین مشاهده نشده و این نوسانات قیمت طبق بررسی ماه‌های مشابه در سال گذشته یک امر طبیعی است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت درهمین رابطه بیان داشت: در برخی اقلام شاهد کاهش قیمت هستیم که نشان‌دهنده روند عادی بازار بوده و افزایش قیمتی که به جهت افزایش قیمت بنزین باشد برای ما ملموس نیست.

جلالی ضمن درخواست از مردم جهت اطلاع رسانی تخلفات از طریق سامانه ۱۲۴ خاطرنشان کرد: گشت مشترک با تعزیرات حکومتی از ۲۵ آبان‌ماه آغاز و تا اطلاع ثانویه برای ثبات بازار ادامه دار خواهد بود و بطور مستمر در ۲ شیفت صبح و بعد ازظهر این بازرسی‌ها انجام شده است .

انتهای پیام/پ/الف

نظر شما