شناسهٔ خبر: 36555418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مقصد بعدی پوچتینو کدام تیم است؟

اخراج ناگهانی مائوریسیو پوچتینو ۴۷ ساله از سمت سرمربیگری تیم فوتبال تاتنهام و انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان جانشین این سرمربی آرژانتینی، تیتر یک رسانه‌های مختلف اروپایی شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

اخراج ناگهانی مائوریسیو پوچتینو ۴۷ ساله از سمت سرمربیگری تیم فوتبال تاتنهام و انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان جانشین این سرمربی آرژانتینی، تیتر یک رسانه‌های مختلف اروپایی شده است.

اخبار ورزشی- پوچتینو که پس از پنج سال حضور روی نیمکت اسپرز، شب گذشته (سه‌شنبه) از این تیم کنار گذاشته شد، تابستان اخیر بحث حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد مطرح بود، اما حالا به نظر می‌رسد مقصد بعدی این سرمربی آرژانتینی، فوتبال باشگاهی آلمان خواهد بود.

نشریه آلمانی «بیلد» در این ارتباط گزارش داد، مدیران باشگاه بایرن مونیخ که پس از اخراج نیکو کواچ، هدایت باواریایی‌ها را تا پایان سال جاری میلادی به طور موقت به هانسی فلیک سپرده‌‌اند، قصد دارند در پایان فصل جاری پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید این تیم آلمانی استخدام کنند.

با این شرایط هانسی فلیک، دستیار پیشین یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان تا پایان فصل هدایت بایرن را برعهده خواهد داشت و پوچتینو هم فرصت لازم جهت یادگیری زبان آلمانی را خواهد داشت، چیزی که مسئولان باشگاه روی آن تأکیدی ویژه دارند.

حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ هم رابطه خیلی خوبی با پوچتینو دارد و از طرفداران این سرمربی نامدار است و حتی در گذاشته ملاقات‌هایی با او داشته است. همین رابطه خوب ممکن است مائوریسیو را به حضور در آلیانتس آره‌نا نزدیک کند.

پوچتینو در زمان حضورش روی نیمکت تاتنهام نتوانست این تیم را به عنوان قهرمانی برساند، اما اسپرز با سرمربیگری او تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس شد، هرچند اوضاع این فصل برای آن‌ها به خوبی پیش نرفت و در ۱۲ بازی اول تنها ۱۴ امتیاز کسب کردند و در حال حاضر در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند.

 

نظر شما