شناسهٔ خبر: 36553853 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقرار سامانه گنبد آهنین در جنوب فلسطین اشغالی از بیم موشک‌های مقاومت

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم موشک‌های مقاومت فلسطین، سامانه دفاعی موشکی خود را در جنوب سرزمین‌های اشغالی مستقر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی که اخیرا با انجام چند حمله به پایگاه‌های مقاومت در غزه، آتش‌بس را نقض کرده، اکنون نگران شلیک موشک‌هایی است که ممکن است نیروهای مقاومت در پاسخ به این حملات شلیک کنند.

 «اور هلر» خبرنگار بخش نظامی کانال 13 رژیم صهیونیستی در این باره گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پدافند هوایی خود را در شمال فلسطین اشغالی و سامانه دفاعی موشکی خود (گنبد آهنین) را در جنوب مستقر کرده است.

علی‌رغم آنکه پنج‌شنبه هفته گذشته با میانجی‌گری مصر میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین آتش‌بس برقرار شد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند بار، پایگاه مقاومت در شمال و غرب نوار غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح شنبه گذشته با هشت موشک به پایگاه‌های مقاومت و پایگاه‌های پلیس در نوار غزه وابسته به حماس حمله کردند.

رژیم صهیونیستی هفته پیش با حمله به غزه چند تن از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین از جمله «بهاء ابوالعطا» را به شهادت رساند.

درگیری‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی در هفته گذشته پس از آن آغاز شد که این رژیم سه‌شنبه گذشته (۲۱ آبان ماه) با هدف ترور فرماندهان جهاد اسلامی دو حمله جداگانه به غزه و دمشق داشت، در حمله به غزه منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی به همراه همسرش به شهادت رسید. در حمله دوم به دمشق «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی که هدف این ترور بود آسیبی ندید اما پسرش «معاذ» شهید شد.

این درگیری‌ها نهایتا با میانجی‌گری مصر به آتش‌بس منجر شد، اما رژیم صهیونیستی بعد از اعلام آتش‌بس، چند بار به مواضع مقاومتا در غزه حمله کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما