شناسهٔ خبر: 36550508 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ویزای ملی‌پوشان ژیمناستیک برای حضور در جام جهانی صادر نشد

ویزای سه ملی‌پوش ژیمناستیک ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی به میزبانی آلمان صادر نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک از فردا (پنجشنبه) به میزبانی کشور آلمان آغاز می‌شود. به همین منظور قرار بود سعیدرضا کیخا و عبدالله جامعی در رشته خرک و مهدی احمدکهنی در رشته دارحلقه به همراه رضا خیرخواه سرمربی تیم در این مسابقات شرکت کنند، اما اعزام آنها به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت آلمان صورت نگرفت.

زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره لغو اعزام ملی‌پوشان به جام جهانی آلمان گفت: بخش‌های فرهنگی و صدور ویزا در سفارت آلمان جابه‌جایی داشتند و این مسئله باعث از دست رفتن دو سه هفته زمان شد. پس از پایان این جابه‌جایی، پیگیری زیادی کردیم، اما همزمان با قطع شدن اینترنت شد. این وضعیت باعث کند شدن روند صدور ویزا شد تا در نهایت این اتفاق رخ ندهد. متأسفانه صدور ویزا تا امروز انجام نشده و حتی اگر فردا صورت بگیرد، دیر است؛ چرا که مسابقات آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و وزارت امور خارجه پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام دادند، اما این اتفاق رخ نداد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خاطر نشان کرد: امتیازات این جام جهانی اهمیت زیادی در مسیر کسب سهمیه المپیک داشت. البته هنوز سه جام جهانی دیگر در پیش داریم و عدم حضور در این دوره به میزبانی آلمان، باعث استرس و ریسک‌پذیری ملی‌پوشان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما