شناسهٔ خبر: 36550377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران| آثار فاخر هنرمندان در حوزه هنر انقلاب اسلامی حمایت می‌شود

مدیر حوزه هنری مازندران با اشاره به نقش رسانه در ترویج هنر انقلاب اسلامی گفت: آثار فاخر هنرمندان در حوزه هنر انقلاب اسلامی حمایت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری، مهدی معصومی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه اظهار داشت: حوزه هنری در واقع حوزه هنر و انقلاب اسلامی است و تلاش می‌کند هنرمندانی که در عرصه‌های مختلف انقلاب گام بردارند حمایت کند.

وی افزود: هنرمندان با زبان هنر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، اخلاق در خانواده، عدالت و پیشرفت، سبک زندگی ایرانی اسلامی را مطرح می‌کنند و باید در این چند عرصه به صورت تخصصی و حرفه ای از هنرمندان دفاع کنیم تا با تولید اثرات فاخر در جامعه نقش آفرین باشند.

معصومی تصریح کرد: یکی از اهداف سازمان تمرکززدایی است تا بسته‌های هنری مانند سرود، نمایش، نمایشگاه، موسیقی، هنرهای تجسمی، شعر، داستان در شهرستان‌ها اجرا شود و برنامه گرامی‌داشت روز مازندران با همکاری شهرداری جویبار با حضور و معرفی هنرمندان همان شهر اجرا و از هنرمندان و فرهیختگان تجلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: هفتم آذرماه مراسم عصری با شعر با حضور شاعران برجسته کشوری و استان با عنوان پروانگی جهت هم افزایی هنرمندان در عرصه شعر و داستان برگزار می‌شود.

مدیر حوزه هنری مازندران گفت: برنامه شب خاطره ملی با عنوان عصر دیدار در روستای قراخیل که دارای بهترین موزه دفاع مقدس در استان و کشور  بوده و راویان عملیات کربلای 5 و بیش از 100 نفر از اهالی این روستا در عملیات کربلای 5 حضور داشته و شش شهید تقدیم انقلاب کردند با حضور مسئولان کشوری برگزار شد.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران تا عصر جمعه در محل نمایشگاه سعید جاده خزرآباد جریان دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما