شناسهٔ خبر: 36550116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیئت دولت:

غرور ملی با شکست‌های اخیر خدشه دار شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: شکست‌های اخیر تیم ملی فوتبال، غرور ملی را خدشه دار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حقوق سه ماه آینده سرمربی تیم ملی پرداخت شده است، گفت: اما شکست‌های اخیر غرور ملی را خدشه دار کرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: دو بازی اخیر خود را واگذار کردیم که این شکست‌ها غرور ملی ما را خدشه‌دار کرد؛ این دو نتیجه واقعا بد بود و بسیاری از کارشناسان معتقدند که چینش‌های این دو بازی و استفاده نکردن از بازیکنان جوان و لژیونر‌ها موجب شد که نتیجه را واگذار کنیم.

<div id="video-display-embed-code_4192930"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2576646/4192930?width=350&height=250"></script></div>

وزیر ورزش گفت: البته با توجه به نتیجه تساوی صفر-صفر عراق و بحرین ما هنوز فرصت اول شدن را در گروه داریم و با عزم و اراده وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بهترین نتایج را به دست آوریم.

سلطانی فر درباره از دست دادن بازی تدارکاتی در روز بازی‌های ملی (روز فیفا) تاکید کرد: با هفت یا هشت کشور برای برگزاری مسابقه دوستانه صحبت شده بود. حتی با لیبریا هم تفاهم کرده بودیم، اما به خاطر مشکلات آن‌ها امکان برگزاری مسابقه فراهم نشد، حتما از روز فیفای بعدی استفاده خواهیم کرد.

نظر شما