شناسهٔ خبر: 36550109 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با حمایت معاونت علمی؛

اولین نمایشگاه «رسانه‌های علم‌محور» دی ماه برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه تخصصی و بین الملی فناوری، اطلاعات، ارتباطات و نوآوری و اولین نمایشگاه رسانه‌های علم محور (کیتکس ۲۰۲۰) از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه در مرکز بین الملی جزیره کیش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه تخصصی و بین الملی فناوری، اطلاعات، ارتباطات، و نوآوری و اولین نمایشگاه رسانه‌های علم محور (کیتکس ۲۰۲۰) از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه در مرکز بین الملی جزیره کیش برگزار می‌شود.
 
این رویداد سعی دارد تا در راستای حمایت از تولید علم، خودکفایی و مقابله با تحریم‌های یک‌جانبه، سیاست اقتصاد بدون نفت و فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان، شرکت‌ها و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌های علم محور را به حضور در این نمایشگاه فراخوانی کند.


برای بهره برداری بهتر، شرکت کنندگان، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، هم زمان با نمایشگاه برگزار می‌شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سعی دارد تا با معرفی شرکت‌های فعال در این حوزه و حمایت از حضور آن‌ها در چنین رویدادهایی، زمینه رشد و گسترش هرچه بیش‌تر علم و تجاری‌سازی فناوری اطلاعات و رسانه‌های مبتنی بر فناوری را فراهم کند.

علم و فناوری برای گسترش و بسط در جامعه بیش از هر چیز به تریبون و رسانه‌های نافذ نیاز دارد تا بتوانند با جذب اعضای جدید، زیست بوم‌های متعدد خود را تقویت و گسترش دهد.
 
اولین نمایشگاه «رسانه‌های علم‌محور» دی ماه برگزار می‌شود
 

نظر شما