شناسهٔ خبر: 36549710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در هفته بسیج در رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اجرای بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در هفته بسیج در رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جمشید اصحابی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بسیجیان گیلان در وقایع اخیر ثابت کردند که در تمامی صحنه‌ها حاضر هستند، اظهار کرد: در وقایع اخیر در رشت هر شب سه هزار بسیجی آماده مقابله با اغتشاشگران بودند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان زیادی در گیلان در وقایع اخیر شبانه‌روزی برای امنیت مردم آماده‌باش بودند، افزود: امنیت چند روز گذشته در گیلان به دلیل رشادت‌های بسیجیان و پاسداران بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه هفته بسیج امسال با عنوان بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت نام‌گذاری شده است، گفت: در این هفته بیش از ۳۰ برنامه درزمینهٔ ایثار و شهادت، علم و فناوری، سبک زندگی اسلامی ایرانی، فرهنگ، بصیرت، دفاع، امنیت، اقتصاد مقاومتی و جهاد و خدمت‌رسانی در رشت برگزار می‌شود.

اصحابی با اشاره به اینکه یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی کشور در رشت برگزار می‌شود، بیان کرد: این یادواره با سخنرانی امیر پوردستان و مداحی کربلایی مجتبی رمضانی در مسجد امام جواد (ع) رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله بسیج در میدان سبزه‌میدان برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله بسیج پرافتخار مورد بازدید همگان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به افتتاح چند واحد مسکن محرومان در رشت افزود: تاکنون هفت مورد مسکن محرومان در سال ۹۸ اهداشده است و در هفته بسیج امسال نیز دو واحد مسکن محرومان دیگر اهدا می‌شود.

اصحابی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در هفته بسیج در رشت خاطرنشان کرد: در این هفته مجمع خیرین جهاد کریم اهل‌بیت (ع) سپاه رشت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های رد خون و منطقه پروازممنوع در بخش‌های مختلف رشت تصریح کرد: ویزیت رایگان، برپایی مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، گل‌باران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و برپایی میز خدمت جهادی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در رشت است.

انتهای پیام/84008

نظر شما