شناسهٔ خبر: 36549306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طباطبایی: نگاه ویژه وزیر ورزش موجب افزایش انگیزه ما شد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه نگاه ویژه وزیر ورزش و حمایت‌های وی موجب افزایش اعضای مجموعه کاراته شده است، گفت: باید با قدرت در مسابقات آینده به میدان برویم تا موفق به کسب سهمیه المپیک شویم.

صاحب‌خبر -

«سیدحسن طباطبایی» در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص دیدار با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: باید از وزیر ورزش تشکر ویژه داشته باشم. هر زمانی نیاز داشتم تا مشکلات کاراته را با وی مطرح کنم، در کمترین زمان ممکن و با تمام مشغله‌هایی که دارد، به درخواست ما پاسخ مثبت داده و حامی این رشته بوده است.

وی افزود: در راه کسب سهمیه، برنامه‌های بسیار فشرده‌ای تا به امروز داشته‌ایم و هنوز ماراتن سختی باقی مانده است. مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک از ما حمایت کرده‌اند و امیدوارم با تداوم این حمایت‌ها، مسابقات باقی مانده را هم شرکت کرده و به نتایج دلخواه برسیم.

طباطبایی با بیان اینکه تیم ایران در لیگ جهانی مادرید به میدان می‌رود، افزود: سپس راهی شیلی می‌شویم و از آنجا قهرمانان ما به فرانسه می‌روند و پس از برگزاری چند روز اردوی مشترک در مسابقات فرانسه به میدان می‌روند.

رئیس فدراسیون کاراته، اظهار داشت: پس از آن نیز تیم ایران مسابقات امارات، اتریش و مراکش را پیش‌رو دارد. تلاش مجموعه ما ابتدا رسیدن به کسب سهمیه است و پله به پله حرکت می‌کنیم.

وی در خصوص شرایط سختی که فدراسیون کاراته در سال اخیر با حضور در مسابقات متعدد داشته است، افزود: آن‌چیزی که به ما انگیزه می‌دهد، موفقیت ایران و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی است. هدف ما ابتدا رسیدن به المپیک و سپس رسیدن به مدال در این رویداد بزرگ است و سختی‌ها را با همین انگیزه، فراموش کرده‌ایم.

نظر شما