شناسهٔ خبر: 36548016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید وزیر ورزش به تاج؛

تیم امید ایران باید راهی المپیک شود

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان خطاب به رییس فدراسیون فوتبال، گفت: تیم امید باید جواز حضور در المپیک را کسب کند و در این راستا از ظرفیت‌های فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارتخانه استفاده کنید.

صاحب‌خبر -

«مسعود سلطانی‌فر» در دیدار با «مهدی تاج»، اظار داشت: چهل و چهار سال در انتظار حضور فوتبال ایران در المپیک هستیم و از شما و سرمربی تیم امید انتظار دارم با تمام قدرت و استفاده از ظرفیت های فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارتخانه برای صعود قطعی به المپیک توکیو تلاش کنید.

وزیر ورزش و جوانان به تاج تاکید کرد: فوتبال ایران از هر نظر برای راهیابی به المپیک ژاپن شایسته است و باید شاهد حضور استعدادهای بزرگ فوتبال ایران در بازی‌های المپیک باشیم.

سلطانی‌فر، گفت: در کنار بسکتبال که با شایستگی به المپیک رسید منتظر حضور دو رشته مهم فوتبال و والیبال هستیم و برای این اتفاق مهم همه گونه پشتیبانی و حمایت را از فوتبال و والیبال و سایر قهرمانان‌مان خواهیم داشت.

در این  دیدار مهدی تاج گزارشی از فعالیت های فدراسیون و آمادگی تیم امید و تیم ملی برای راهیابی به دور انتخابی جام جهانی قطر به وزیر ورزش ارائه کرد.

وزیر ورزش همچنین در دیدار با «سیدحسن طباطبایی» رئیس فدراسیون کاراته، عنوان کرد: کاراته از امیدهای کاروان ایران برای مدال آوری در المپیک است و پیگیر وضعیت قهرمانان این رشته هستم.

وی افزود: تمام نیازهای کاراته ایران برای موفقیت در المپیک فراهم است و همه موظف هستیم به کاراته کمک کنیم و نباید وقفه‌ای در کار و آمادگی تیم و قهرمانان ملی ایجاد شود.

نظر شما