شناسهٔ خبر: 36546946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سابق پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ایران به چالشی جهانی برای موجودیت آمریکا تبدیل شده است

کرج - ایرنا - معاون سابق پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که امروز برخی از تحلیلگران آمریکایی معتقد هستند که ایران به یک چالش جهانی برای موجودیت آمریکا تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

سردار حسن حمیدزاده روز چهارشنبه در کنگره سه هزار شهید بسیجی استان البرز که در آغاز هفته بسیج در حسینیه ثارالله (ع) سپاه استان البرز برگزار شد، افزود:  این چالش، صرف وجود آن ، هژمونی آمریکا را زیر سئوال برده است.

وی با بیان اینکه هیمنه جهنمی دجال عصر ارتباطات را شهیدان ما درهم شکسته اند، اظهار داشت: به یاری خداوند ما با قامتی به بلندای ابدیت ایستاده ایم و پرچم این نظام مقدس و مستحکم را به دست صاحب حقیقی آن حضرت صاحب الزمان (عج) خواهیم سپرد.

حمیدزاده ادامه داد: تصویر استان البرز با پنج هزار و ۲۵۰ شهید و پنج هزار و یکصد ۴۲ کیلومتر مربع مساحت، آنچنان است که گویی هر یک کیلومتر مربع آن با خون پاک و مطهر یک شهید عطرافشانی و نورباران شده است.

وی با بیان اینکه مدال افتخار جهاد و شهادت بر سینه شهدایی مثل بهنام محمدی، رضا پناهی و شهید فهمیده می درخشد، افزود: در این استان ۱۵۴ شهید دانشجو، ۳۶۸ شهید دانش آموز، ۹۲ شهید معلم، ۷۳ شهید روحانی و ۲۵ شهید جهادگر سنگرسازان بی سنگر وجود دارد.

حمیدزاده تصریح کرد:‌ همچنین استان البرز مفتخر به حضور ۱۰۳ سردار شهید که ستاره های درخشانی هستند که با وجود آنان راه عزت و سعادت این ملت بزرگ هیچگاه در گذرگاه های صعب العبور تاریخ گم نخواهد شد.

وی تاکید کرد که ولی فقیه در این عصر همچون حضرت مسلم بن عقیل در زمان سالار شهیدان است که اطاعت از او در واقع اطاعت از حسین بن علی (ع)‌است که معنای کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است.

معاون سابق پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان در این عرصه پرشکوه یعنی اطاعت و تبعیت و پیروی از ولی فقیه گوی سبقت را از همه ربوده اند و بیعت آنان با ولی فقیه بیعت با سالار شهیدان بود و راه ۱۰۰ ساله را یک شبه پیمودند و به لقاء‌الله پیوستند.

وی افزود:‌ اگر می گوییم ظهور نزدیک است و اگر امام (ره) فرمودند امید است این انقلاب بارقه ای الهی باشد که انفجاری عظیم در توده های تحت ستم ایجاد نماید و به طلوع فجر انقلاب مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)‌منتهی شود به خاطر این عظمت آفرینی هاست .

حمیده زاده  با بیان اینکه بسیحیان، شهیدان، جانبازان و آزادگان فتح الفتوح امام (ره) ما است، اضافه کرد: به برکت حضور بسیجیان دلاور ما برخی تحلیل گران می گویند که ایران،‌آمریکا را به مرز جنون و دیوانگی نزدیک ساخته و آن ها را گرفتار گیجی کرده است.

وی گفت: آمریکا، ، اتحادیه اروپا، صهیونیزم، ارتجاع عرب و جلادان داخلی  امروز ه فاجعه به راه انداخته اند و گرگ تر از داعشی ها هستند و مثل آب خوردن سر می برند و لیبرال ها و منافقین و گروهک ها و ...، سربازان دانشگاه های آمریکا هستند.

حمیدزاده افزود: ما حججی می دهیم آن ها گرگ تربیت می کنند.

وی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تقدیم ۲۲۰ هزار شهید، هزاران شهید گمنام، ۵۸۰ هزار جانباز و ۴۵ هزار آزاده مثل خورشیدی در حال درخشش است و تمام معادلات را با انتقال تجاربش به انصارالله یمن و حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق و بسیجیان سوریه و به تمام مردان بزرگ در این منطقه حساس منتقل کرده است به امید آن روزی که امام فرموردند من با اطمینان می گویم که اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت خواهد نشاند.

وی گفت: ترامپ این مردک دلقک بشنوند، آنجلا مرکل و مکرون و...هم بشنوند که شما با همه رجزخوانی ها و با همه عده و تجهیزات و ناوهای جنگی و پهپادها و پیشرفته ترین تجهیزات نتوانستید در طول ۴۰ سال این نظام را از پای درآورید و دلتان را به چهار تا قاتل خوش کرده اید.

معاون سابق پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان اسلام گفت: دل خوش کرده اید که با آتش زدن چند بانک، پمپ بنزین، مسجد، قرآن و .. که به اهدافتان برسید ولی زهی خیال باطل و زهی گمان پوچ.

حمیدزاده بیان داشت: فتنه آمریکایی اروپایی با حمایت آل سعود است که فتنه ای است که از سال ۸۸ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و با برنامه ریزی انجام شده با حضور استکبار سامان می یابد تا داخل ایران را دچار چالش کند.

وی اضافه کرد: ما اعلام می کنیم در تمام عرصه های نظامی، سیاسی، اطلاعاتی، امنیتی و در کنار همه این ها اقتصادی، ایران به فرمایش رسول خدا (ص) که اسلام برتری می یابد و هیچ چیز بر او برتری نخواهد یافت و ما با یاری خداوند و با عنایات ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای رهبری داهیانه مقام معظم رهبری می رویم تا پرچم اسلام را در بر بام جهان به اهتزاز درآوریم.

کنگره سه هزار شهید بسیجی استان البرز با حضور پرشور خانواده معظم شهدا،‌ مسئولین و مردم شهید پرور استان البرز برگزار شد.

در این کنگره پیکر پاک یک شهید گمنام دفاع مقدس با شور وحال خاصی تشییع شد.

نظر شما