شناسهٔ خبر: 36544412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

شرایط عادی و آرامش در غرب استان تهران / کشف سلاح از آشوبگران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام شرایط عادی و آرامش در این محدوده، از دستگیری عوامل و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محسن خانچرلی در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت شهرستان‌های غرب استان تهران پس از ناآرامی‌هایی چند روز گذشته، گفت: متاسفانه درپی ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که طی چند روز گذشته در چندین شهرستان در حوزه استحفاظی غرب استان تهران رخ داد، خساراتی به اموال و اماکن عمومی و خصوصی وارد شد، اما با حضور ماموران پلیس در محل اقدامات لازم برای تامین امنیت انجام شده و در حال حاضر وضعیت در غرب استان تهران عادی بوده و شهرستان‌ها و شهروندان در آرامش کامل هستند.

وی از دستگیری شماری از گردانندگان و لیدرهای اصلی این ناآرامی‌ها خبر داد و گفت: این افراد برای انجام تحقیقات در اختیار عوامل قضایی قرار گرفته‌اند. برخی از این افراد نیز متواری شده‌اند که شناسایی شده و بزودی دستگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران درباره اینکه آیا این افراد جزو عوامل بومی در محل بودند یا خیر؟ اظهار کرد: در دیدارهایی که با برخی از صاحبان صنوف و مردم داشتم عمدتا این مساله مطرح شد که اغتشاشگران و آشوبگران را تا به حال ندیده بودند و جزو ساکنان آن محل نبودند. ضمن اینکه از برخی از این افراد سلاح سرد و در مواردی سلاح جنگی نیز کشف شده است که طبیعتا به نظر نمی‌رسد این افراد جزو مردم عادی باشند و به همین دلیل است که شواهد نشان می‌دهد این افراد سازماندهی شده بودند.

خانچرلی ادامه داد:‌ در تصاویر موجود از اقدامات این افراد و نیز گفته شاهدان عینی و مردم اغتشاشگران اقدام به آسیب رساندن به اموال عمومی و شهروندان کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: در حال حاضر تمامی شهرستان‌ها در غرب استان تهران نظیر بهارستان، اسلامشهر، نسیم‌شهر، رباط‌کریم، شهریار و ... در امنیت و آرامش کامل است و ماموران پلیس نیز در آمادگی کامل قرار دارند و اجازه هیچگونه ناامنی را به آشوبگران نخواهند داد.

نظر شما