شناسهٔ خبر: 36544377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه پاکدشت خبر داد؛

برگزاری اجتماع مردم پاکدشت در اطاعت از رهبر وحمایت از امنیت کشور

پاکدشت- امام جمعه پاکدشت از برگزاری اجتماع مردم در اطاعت از رهبری و حمایت از امنیت ملی کشور در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن لزومی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجتماع مردم پاکدشت در اطاعت از رهبری و حمایت از امنیت ملی کشور خبر داد و اظهار داشت: مردم ایران همیشه هوشیار و با بصیرت کامل در صحنه حضور داشته و دارند و این بار نیز پیام یاس و ناامیدی را به دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب به خوبی صادر کردند.

لزومی در ادامه بیان داشت: هر زمانی که دشمنان انقلاب می خواستند این نظام اسلامی را از بین ببرند خداوند مردم آگاه این سرزمین را وسیله ای قرار داد تا آنها نتوانند به مقاصد شوم خودشان برسند.

امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه سخنان و فرمایشات رهبری فصل الخطاب همه ماجراها است گفت: زمانی که رهبر دستور دادند مردم ولایت مدار لبیک گویان پشت سر ایشان قرار گرفتند و امروز ملت ایران بیش از پیش آماده تر، محکم تر و مقتدرتر از قبل با حمایت رهبری در برابر دشمنان و زیاده خواهان خواهند ایستاد.

وی با اشاره به اینکه مردم مومن و ولایت مدار پاکدشت که همواره با پشتیبانی خود از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان این آب و خاک را از اجرای نقشه های شوم خود ناامید ساخته و با حضور دشمن شکن و باشکوه خود در همه عرصه ها حمایت از نظام اسلامی، آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ایران را به اثبات رسانده اند، این بار نیز در دفاع از امنیت و آرامش ایران اسلامی و در اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اجتماعی با شکوه را برگزار خواهند کرد.

لزومی عنوان داشت: اجتماع مردم بصیر و ولایت مدار پاکدشت در اطاعت از رهبر معظم انقلاب و حمایت از امنیت میهن اسلامی و محکومیت اغتشاشات اخیر روز پنجشنبه سی ام آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح در میدان آزادگان پاکدشت برگزار می شود.

 

نظر شما