شناسهٔ خبر: 36543496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری مجری ۲۰۵۲ برنامه در هفته بسیج است

شهرکرد-ایرنا- فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختیاری، از اجرا و برگزاری ۲ هزار و ۵۲ برنامه در هفته بسیج در نقاط مختلف این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار علی محمد اکبری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهره‌برداری از یک هزار و ۲۵۰ طرح محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج استان است.
وی، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر استان و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و اعلام آمادگی بسیجیان برای حضور در صحنه‌های انقلاب از برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان اعلام کرد.
به گفته وی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در مرکز استان، جشنواره تجلیل از جهادگران علم و فناوری بسیج، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری بسیجیان، اعزام تیم‌های سلامت جامعه پزشکی به مناطق سخت و شهرک‌های صنعتی، برنامه پیاده‌روی بزرگ ویژه هفته بسیج از جمله برنامه‌های محوری این هفته است.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: نشست‌های بسیجیان حلقه صالحین و حضور بسیجیان در نماز جمعه، خدمات‌دهی رایگان در مراکز خدمات‌رسانی بسیج به عموم مردم، بهره‌برداری از برنامه خدمت‌رسانی و امنیت پایدار با برگزاری گشت‌های بسیجی محله‌محور، نشست انس با فرماندهان پایگاه‌های بسیج، از دیگر برنامه‌های محوری هفته بسیج است.
اکبری افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهداء بسیجی و رزمندگان و ایثارگران، برگزاری نشست‌های فرهنگی بصیرتی، بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، اجرای طرح جهادی کلاس خدمت، گردهمایی ائمه جمعه و جماعات در مرکز استان را از دیگر برنامه‌های محوری بسیج در استان است.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت بسیج، رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای است و دستور تشکیل بسیج ناشی از تیزبینی و آینده نگری امام خمینی(ره) در زمان خود بود.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم، حمایت از نخبگان علمی و افرادی که دارای ابتکارات و نوآوری و اختراعات هستند را یکی از وظایف علمی پژوهشی سپاه و بسیج دانست و گفت: پیشرفت در این زمینه‌ها نیز مرهون الگوگیری از دفاع مقدس عنوان کرد.

اکبری، از خروش انقلابی مردم شهرکرد در ۲۸ آبان امسال در بیعت با ولایت و اعلام انزجار و خشم از افراد آشوبگر و غارتگر  تقدیر کرد و گفت: مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در ۴ دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی همیشه پیشتاز در همه عرصههای انقلاب اسلامی بوده‌اند 

به گزارش ایرنا، از ۳۰آبان ماه تا ۶ آذرماه به عنوان هفته بسیج است.

نظر شما