شناسهٔ خبر: 36543224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه ایلام:

دولت آرامش بازار را حفظ کند

حجت الاسلام مراد بیگی گفت: انتظار مردم این است که روند کاهش قیمت ها ادامه پیدا کند و دولت نیز باید تمام توان خود را به کار گیرد تا مردم احساس گرانی نکنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مراد بیگی مدیر حوزه علمیه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا روند اطلاع رسانی در خصوص افزایش قیمت بنزین را ضعیف ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم تورم 50 درصدی ناشی از تلاطمات ارزی را تجربه کرده بودند باید از چند ماه قبل مقدمات افزایش قیمت بنزین فراهم و مردم توجیه می شدند.

حجت الاسلام مراد بیگی با اشاره به حمایت رهبر انقلاب از تصمیم سران قوا، گفت: مردم عاشق نظام اسلامی و همسو با آن هستند و در مسیر منویات رهبر انقلاب حرکت می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: اگر مردم مطالباتی داشته باشند به صورت کاملا مستند و عقلایی آن را مطرح می کنند همان طور که در طول این چهل سال اینگونه بوده است.

وی با بیان اینکه آشوبگران و اخلال گران امنیت و نظم عمومی جزء مردم نیستند، عنوان کرد: سلطنت طلب ها، منافقین و در راس آنها آمریکا تلاش می کنند از فرصت به دست آمده سوء استفاده کنند.

حجت الاسلام مراد بیگی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی راه درستی برای بیان مطالبات نیست، اظهار کرد: قطعا مردم صف خود را از آشوبگران جدا کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه دشمنان ضربات فراوانی را از انقلاب اسلامی دریافت کرده اند، ابراز کرد: آشوب و اغتشاش تنها خوشایند کسانی است که دشمنی دیرینه با ملت ایران دارند.

وی با بیان اینکه با توجه به فرمایشات رهبری باید مشکلات مردم در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین به حداقل برسد، گفت: دولت، قوه قضاییه، نمایندگان مجلس و ستاد تنظیم بازار باید آرامش بازار را حفظ کنند.

حجت الاسلام مراد بیگی افزود: انتظار مردم این است که روند کاهش قیمت ها ادامه پیدا کند و دولت نیز باید تمام توان خود را به کار گیرد تا مردم احساس گرانی نکنند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه عده معدود آشوبگران نمی توانند در اراده مردم خللی ایجاد کنند، عنوان کرد: همانطور که تاکنون مردم در بحران های مختلف دشمن را ناامید کرده اند، در این بحران نیز دشمن شکست خواهد خورد.

وی افزود: خون مردم بصیر ایران با انقلاب و خون شهدا آغشته شده است و به دست همین مردم تومار آشوب ها در هم پیچیده خواهد شد./1350/ت302/ب1

نظر شما