شناسهٔ خبر: 36542659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

با حضور 16 تیم ، رقابتهای قایقرانی اسلالوم دختران کشور در یاسوج آغاز شد

حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :با حضور 16 تیم کشور ،رقابتهای قایقرانی اسلالوم کشور و انتخابی تیم ملی در بخش دختران در یاسوج آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :با حضور 16 تیم کشور ،رقابتهای قایقرانی اسلالوم کشور و انتخابی تیم ملی در بخش دختران در یاسوج آغاز شد.
آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود:در این رقابتها 75 نفر از دختران قایقران از 16 استان کشور حضور دارند.
حاتمی از حضور قایقران استان های البرز،خراسان رضوی ،سیستان و بلوچستان ،کردستان ،تهران ،توابع تهران ،گیلان ،قزوین ،اصفهان ،یزد ،هرمزگان ،فارس ،آذربایجان شرقی ،مازنداران ،مرکزی ،بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد در این رقابتها خبر و اظهار داشت:این مسابقات در محل پارک مهر ورزی شهر یاسوج و در گرامیداشت سردار شهید مدافع حرم ستار اورنگ برگزار می شود.
آئین افتتاح این مسابقات با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،معاونین اداره کل ،سردار خرم روز فرمانده سپاه فتح استان ، مسئولین تربیت بدنی سپاه فتح استان و نوروزی مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد .
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان در این آئین از فرماندهی سپاه فتح استان و کسانی که در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند تقدیر و گفت :این رقابتها برای اولین بار در استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد سرمایه گذاری در قایقرانی و برگزاری این رویداد مهم را یکی از اهداف و دستاورد اداره کل برشمرد و از ظرفیت استان و هیات قایقرانی استان سخن گفت .
سید محمد تقی علوی ،برپایی اردو های تیم ملی قایقرانی و میزبانی این مسابقات را عامل رشد و ارتقای ورزش استان و و رشته قایقرانی ذکر و از همراهی دستگاه های اجرایی در برپایی این رقابتها تقدیر کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد حضور 16 استان کشور در این رقابتها را مایه مبهات و افتخار ورزش استان ذکر و اظهار امیدواری کرد شهر یاسوج میزبان شایسته ای برای این قهرمانان باشد.
علوی در پایان از حمایت و همراهی فرماندهی سپاه فتح استان در میزبانی این مسابقات تقدیر کرد.
سردار خرم روز ،فرمانده سپاه فتح استان در این آئین از علوی مدیر کل و معاونین و هیات قایقرانی استان در میزبانی این رویداد مهم ورزشی در شهر یاسوج تقدیر و مردم استان را مردمانی مهمان نواز و خون گرم برشمرد.
خرم روز ،فرمانده سپاه فتح استان از مردمان استان ،بعنوان مردمانی فداکار،شجاع و دلیر در جنگ تحمیلی یاد کرد و امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا دانست .
فرمانده سپاه فتح استان از برپایی پایگاه های ورزشی در رشته های قایقرانی ،تکواندو ،فوتسال ،ووشو در سپاه فتح استان خبر و" ورزش را عامل بالندگی و شادابی جامعه دانست .
وی از برگزاری و میزبانی سپاه فتح استان دررشته بومی و محلی در سال گذشته خبر و اظهار امیدواری کرد شهر یاسوج میزبان شایسته ای در برگزاری این مسابقات باشد.
مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش دختران از صبح امروز چهارشنبه 22 آبانماه ودر بخش پسران در روز 24 آبانماه در شهر یاسوج در حال برگزاریست .

نظر شما