شناسهٔ خبر: 36541980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در دیداررئیس فدراسیون قایقرانی با مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد:

توسعه زیر ساخت های قایقرانی در استان/ یاسوج پتانسیل میزبانی رقابتهای آسیایی و بین المللی را داراست

سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور با علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور با علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.
علی رضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور که به منظور شرکت در رقابتهای قایقرانی اسلالوم زیر 16 سال کشور به یاسوج سفر کرده بود با علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد دید ار و گفتگو کرد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان در این دیدار از اعتماد فدراسیون به استان و هیات قایقرانی در میزبانی رقابتهای دختران و پسران اسلالوم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تقدیر کرد.
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر توسعه زیر ساخت های این رشته در استان تاکید و برپایی اردو های تیم های ملی در دو بخش بانوان و آقایان را دلیل رشد و ارتقای این رشته در استان دانست و از مربیان تیم های ملی تقدیر کرد .
علوی ،برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم دختران و پسران کشور در یاسوج را رویدادی مهم و تاریخی در ورزش استان ذکرو افزود:این برای اولین بار در تاریخ این رشته است که میزبانی رقابتهای قهرمانی قایقرانی کشور هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از ظرفیت و پتانسیل ورزش استان و هیات قایقرانی در برگزاری مسابقات بین المللی و آسیایی آس آسیایی خبر داد و ازرئیس فدراسیون خواستار برگزاری رقابتهای قهرمانی اسلالوم قایقرانی آسیا در استان و شهر یاسوج شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از تلاش رئیس و اعضای هیات قایقرانی استان در میزبانی خوب و شایسته این رقابتها تقدیرو از سهرابیان رئیس فدراسیون خواست در واگذاری یکی از کرسی های فدراسیون به هیات قایقرانی استان همکاری کند.
علوی ،از سفر رئیس فدراسیون هاکی کشور به استان سخن و از اخذ سهمیه چمن هاکی به استان و تجهیزات این رشته توسط فدراسیون هاکی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حمایت و نگاه مثبت کلانتری استاندار ورزش دوست استان تقدیر و گفت :با حمایت استاندار و فدراسیون هاکی کشور ،شهر یاسوج بعنوان یکی از میزبانان رقابتهای هاکی داخل سالن 2021 معرفی شد.
گنجی ،رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد از سهرابیان رئیس فدراسیون و علوی در میزبانی رقابتهای اسلالوم قهرمانی کشور در یاسوج تقدیر و اظهار داشت :استان ظرفیت برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا را داراست.
سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور نیز در این نشست از علوی مدیر کل و هیات در میزبانی این مهم در استان تقدیر کرد.
علی رضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور برنامه ریزی برای توسعه این رشته را مهم و لازم دانست و از ظرفیت هیات و استان در میزبانی رقابتهای بین المللی و آسیای خبر و گفت :قایقرانی برای من مقدس است .
سهرابیان ،رئیس فدراسیون قایقرانی کشور استقاده بهینه از ظرفیت های هیات های قایقرانی استانها را یکی از اهداف فدراسیون ذکر و حضور 17 استان کشور در رقابتهای اسلالوم دختران و پسران کشور در یاسوج را برگ برنده و افتخار هیات قایقرانی و فدراسیون دانست .
رئیس فدراسیون قایقرانی کشور توسعه زیر ساخت های عمرانی ،فرهنگی و ورزشی در قایقرانی را از اهداف خود برشمرد و افزود:برای کمک و حمایت به قایقرانی آمده ام .
علی رضا سهرابیان ،برگزاری رقابت های قایقرانی جانبازان و معلولین کشور را یکی دیگر از افتخارات فدراسیون دانست و از دو اعزام جهانی و کسب دو مدال جهانی در رشته قایقرانی جانبازان و معلولین خبر داد.
وی ،از ظرفیت هیات و پیست قایقرانی شهر یاسوج در میزبانی رقابتهای اسلالوم قهرمانی آسیا سخن و افزود:درصورت استاندارد سازی و تکمیل تجهیزات ،این پیست شرایط میزبانی رقابتهای بین المللی وآسیایی را داراست.
در این بازدید گودرزی معاون توسعه ورزش اداره کل ،رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد ،گنجی رئیس هیات قایقرانی استان ،جعفری عضو هیات رئیسه قایقرانی استان ،شیرمحمدی سرمربی تیم ملی و دانش رئیس هیات قایقرانی شهرستان بویراحمد حضور داشتند. آ

نظر شما