شناسهٔ خبر: 36541707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

مراسم تودیع و معارفه معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفۀ معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان با حضور قائممقام، معاونان و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم تودیع و معارفۀ معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان با حضور قائم‌مقام، معاونان و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

در این مراسم، دکتر سعید سهراب‌پور؛ مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی به جامعۀ نخبگانی، حضور در نظام‌نخبگانی را فرصتی مغتنم برای خدمت به جامعه برشمرد.

محمود سعادت‌فومنی؛ قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به گذشت سریع زمان، بر استفاده از فرصت‌های خدمت‌رسانی موجود به جامعۀ نخبگانی تأکید کرد.

در ادامه آریا الستی؛ معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان بر نقش مهم آموزش‌وپرورش در نخبه‌پروری اشاره کرد و اظهار داشت: بخش زیادی از مخاطبان بنیاد ملی نخبگان دانش‌آموزان هستند و به همین دلیل معاونت مستعدان یکی از ارکان اصلی بنیاد ملی نخبگان محسوب می‌شود.

در ادامه، حسین شجاعی؛ معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان نیز با اشاره به لزوم هم‌افزایی و تعامل بین‌دستگاهی برای رسیدن بنیاد ملی نخبگان به اهداف تعیین‌شده، اظهار داشت: این نهاد می‌تواند به عنوان مشاوری قوی حتی برای دستگاه‌های خصوصی وارد عمل شود.

وی افزود: فرهنگ نخبگانی باید به شکلی نهادینه شود که اتصال به بنیاد ملی نخبگان برای هر فرد یا گروه و یا حتی سیستمی یک ارزش محسوب شود.

فیض؛ معاون سابق مستعدان بنیاد ملی نخبگان نیز با تأکید بر ضرورت رشد همه‌جانبۀ مستعدان‌برتر، به اهمیت طراحی و لزوم اجرای برنامه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی در راستای رشد همۀجانبه شخصیتی مستعدان‌برتر اشاره کرد.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای دکتر مهدی فیض و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسؤلیت، دکتر حسین شجاعی به عنوان معاون مستعدان‌ بنیاد ملی نخبگان معرفی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما