شناسهٔ خبر: 36540075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

طهماسبی: در تلاش برای برگزاری دیدار تدارکاتی به جای بازی با پارس جنوبی هستیم

محمدرضا طهماسبی، مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: تلاش می‌کنیم یک بازی دوستانه به جای بازی با پارس جنوبی تدارک ببینیم تا تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد لغو بازی تیم فوتبال پیکان مقابل تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: مدتی قبل بلیت سفر به عسلویه را تهیه کرده بودیم و برای بازی با تیم پارس جنوبی آماده بودیم، اما ظاهرا شرایط برای برگزاری این بازی فراهم نشده و به ما اعلام کردند بازی لغو شده است.

وی ادامه داد: سازمان لیگ در این شرایط مشکلات خود را دارد و ما این موضوع را درک می‌کنیم، ولی‌ ای‌کاش زودتر برنامه لغو بازی‌ها را اعلام می‌کردند. در شرایط فعلی خرید بلیت و هزینه اقامت در شهر‌های دیگر هزینه زیادی می‌خواهد و ما باید همه را لغو کنیم.

مدیر تیم فوتبال پیکان با اشاره به برنامه این تیم با توجه به لغو بازی تیم پیکان مقابل تیم پارس جنوبی خاطرنشان کرد: بازی لغو شد، ولی تمرینات به قوت خود باقی می‌ماند. تلاش می‌کنیم یک بازی دوستانه به جای بازی با پارس جنوبی تدارک ببینیم تا تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرد. از طرفی چند روز بعد با تیم سپاهان در جام حذفی بازی داریم و باید خود را برای آن بازی آماده کنیم. بعید می‌دانم بازی با سپاهان لغو شود.

انتهای پیام/

نظر شما