شناسهٔ خبر: 36539712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان:

دولت تمام توان خود را برای اصلاح ساختار مصوبه افزایش قیمت بنزین به کار ببرد

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در پی اتفاقات روز‌های گذشته کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: از دولت خواستاریم با جدیت هر چه تمام توان خود را برای اصلاح ساختار مصوبه افزایش قیمت بنزین و کنترل قیمت‌ها به کار ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در پی اتفاقات روزهای گذشته کشور در بیانیه ای اعلام کرد: از دولت خواستاریم با جدیت هر چه تمام تر و توجه به امور اقتصادی کشور، همه توان خود را برای اصلاح ساختار مصوبه افزایش قیمت بنزین و کنترل قیمتها به کار بندند و از هرگونه هرج و مرج اقتصادی جلوگیری به عمل آید.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با نام خدا و درود بر بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر اسلام و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، با توجه به اتفاقات اخیر و به وجود آمدن فضای ناآرام در برخی نقاط کشور، به دلیل اعلام ناگهانی افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی سوخت، ملت عزیز و مقتدر ایران، نگراناوضاعاقتصادی و معیشتی کشور شده و از دولت و مسئولان مطالباتی برحق و به جا دارند.

خواسته ما دانشجویان بسیج دانشگاه گیلان به عنوان قشری دلسوز از جامعه ی نخبگانی کشور، این است که، واحدهای کنترلی و نظارتی دولت، بر عدم افزایش قیمت ها و تنظیم بازار ، به دستور مؤکد مقام معظم رهبری با تمام توان به میدان آمده و با خاطیان و معاندان و سوءاستفاده گران برخوردقاطع شود‌.

مقام معظم رهبری بارها تاکید بر اهمیت بحثهای اقتصادی و معیشتی مردم داشته‌اند و همین طور در دین ما اهتمام به مسائل اقتصادی جامعه در رأس کارهای مسئولان، یا به عبارتی خادمان ملت است.اما متاسفانه شاهد بی توجهی و حتی بی کفایتی مسئولان مربوطه در این زمینه ها هستیم.
 
نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ی ملت ولایتمدار و همیشه بیدار خود، تا به امروز، فراز و نشیب های فراوانی را با سربلندی پشت سر گذاشته است و در پیچ های حساس تاریخی، با امید و توکل بر ذات اقدس الهی به دستاوردهای انقلابی و مردم همیشه در صحنه ی خود، افتخار می‌نماید.

امروز هم با همان قدرت نشئت گرفته از ایمان و اتکا بر خداوند متعال و با اقتدابرشهدای بزرگ و عزیزمان، هوشمندانه و مخلصانه در خط مقدم جنگ اقتصادی، پشت سر ولایت فقیه (مدظله العالی) ثابت قدم و مجاهدانه خواهیم ماند و از دولت و جناب آقای روحانی خواستاریم که:

با جدیت هر چه تمام تر و توجه به امور اقتصادی کشور، همه توان خود را برای اصلاح ساختار مصوبه ی افزایش قیمت بنزین و کنترل قیمتها به کار بندند و از هرگونه هرج و مرج اقتصادی جلوگیری به عمل آید.

با همه اخلال گران و آشوبگران منتظر فرصت که به جدّ، سوایازمردم آگاه و انقلابی ما هستند برخورد قاطعانه صورت گیرد. زیرا مردم ما وقت و حوصله ی درگیری های بی جهت و مخل آسایش و امنیت خود را ندارند.و موضوع امنیت، اولویت ملت ماست، که در این راستا هیچ اغماضی را نمیپذیرند.

چوب خط وعده های انجام نشده ی دولت تدبیر و امید پر شده است و هم اكنون نیازمند تصمیم گیری راهبردی در زمینه اقتصاد و معیشت مردم و همچنین تبیین موضوع افزایش قیمت بنزین در سطح جامعه هستیم، که البته این مهم قبل از اعلام عمومی این مساله باید صورت میپذیرفت.

ما دانشجویان بسیجی همچنان پیگیرانه در کنارمردم هستیم و تا حل شدن معضل معیشت و اقتصاد مردم همواره در صف اول مطالبه گران از دولت خواهیم بود.امید است که با تلاش همه سویه، مسئولان نظام ، دِین تاریخی خود را به مردم عزیزمان ادا کنند.
این تقاضای ملت بزرگ، جامعه نخبگانی و دانشجویی کشور است که هر چه زودتر خلأهای موجود را رفع کرده تا موجب تسکین و آرامش ملت بزرگ اسلامی ایران شود که اگر این مهم صورت پذیرد دست عوامل خارجی و معاندین و شورش گران از دامان ملت و کشور عزیزمان کوتاه خواهد ماند.

همچنان که تا به امروز منافقان و معاندان و مستکبران، آرزوی دست درازی به ایران عزیز اسلامی مان را به گوربردند.

نظر شما