شناسهٔ خبر: 36537702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گسترش بارندگی و تداوم کاهش دمای هوا در مازندران/بالا آمدن آب رودخانه‌ها

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز شنبه نیز بارش‌ها به‌صورت پراکنده ادامه خواهد داشت، گفت: از بامداد امروز انتظار داریم بارندگی‌ها در آسمان مازندران گسترش یابد.

صاحب‌خبر -

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی روزهای آینده آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از بامداد  با تقویت جریانات سرد شمالی انتظار داریم بارندگی‌ها در آسمان مازندران گسترش یابد.

وی افزود: فردا شاهد بارندگی در آسمان مازندران هستیم که شاهد وزش باد نسبتا شدید نیز خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: ارتفاعات استان طی این مدت ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه انتظار داریم بارش‌ها به‌صورت پراکنده در آسمان مازندران اتفاق بیفتد، تصریح کرد: روز جمعه مجددا با تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی شاهد بارندگی، بارش برف در ارتفاعات و کاهش دما در استان هستیم.

وی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز شنبه نیز بارش‌ها به‌صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: طی این مدت آب‌گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، مه‌آلودی و کاهش دید در ارتفاعات و اختلال در تردد در محورهای کوهستانی از پیامدهای این سامانه بارشی محسوب می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران در روزهای پیش‌رو به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/86034/ج/و

نظر شما