شناسهٔ خبر: 36537332 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

استاندار اصفهان :

بهره وری از فضاهای فیزیکی آموزش و پرورش می بایست در دستور کار قرار گیرد

عباس رضایی : فضاهای فیزیکی که در اختیار آموزش و پرورش است ظرفیتی است که می توان با راهکارهای قانونی در ساعات غیر درسی و با تدوین ضوابط لازم مورد استفاده و بهره وری قرار گیرند .

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بیست و هشتمین روز از آبان ماه 1398 و در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ؛ عباس رضایی استاندار اصفهان ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار دانش آموزان استثنایی در استان اصفهان اظهار داشت :  می بایست با تشکیل تیمی منسجم متشکل از آموزش و پرورش ، بهزیستی ، گروه ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی و اداره امور آزمایشگاه ها اقدامات بنیادین و جدی در این زمینه بعمل آید.

وی در ادامه افزایش سطح آگاهی مردم و فرهنگ سازی این موضوع در سطح جامعه را از راهکارهای موثر دیگر در این زمینه دانست . 

رضایی با تاکید بر این موضوع که می بایست اولویت بندی در هزینه ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم گفت : مسائل مرتبط با کودکان استثنایی از جمله مواردی است که می بایست در اولویت قرار گیرد و در این زمینه می توان با سیاست گذاری های مناسب با امکانات موجود و همراهی خیرین و NGO ها برنامه ریزی های لازم را انجام داد. 

استاندار اصفهان در بخش دیگر سخنانش به ظرفیت های نهفته در آموزش و پرورش پرداخت و اظهار داشت : فضاهای فیزیکی که در اختیار آموزش و پرورش می باشد ظرفیتی است که می توان با راهکارهای قانونی در ساعات غیر درسی و با تدوین ضوابط لازم مورد استفاده و بهره وری قرار گیرند .
 

نظر شما